تاریخ انتشار: 1397/08/09 20:53
کد خبر: 123814

احسان پهلوان: کار تمام مدعیان برای قهرمانی سخت است

احسان پهلوان، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که مدعیان قهرمانی در لیگ برتر، کار سختی برای رسیدن به این عنوان دارند.
احسان پهلوان: کار تمام مدعیان برای قهرمانی سخت است

 احسان پهلوان در مورد برد تیمش برابر سپیدرود و شرایط فعلی سرخپوشان تبریزی گفت: ما در خانه بازی می‌کردیم و نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز داشتیم. سپیدرود هم واقعاً تیم سرسخت و سختکوشی بود و ما را به زحمت انداخت. وقتی گل اول را زدیم، لحظاتی بعد گل مساوی را خوردیم، ولی خدا را شکر که بازی مساوی نشد و در نهایت گل دوم را زدیم. این برد شرایط تیم را بهتر کرد، ولی مهم این است که در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

وی در ادامه افزود: بعد از برگزاری 10 بازی امتیازهای حساسی را از دست داده‌ایم و حالا به چند برد پیاپی نیاز داریم تا جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم و یکی از مدعیان قهرمانی باشیم. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم که در آینده هواداران تراکتورسازی را با نتایج خوب‌مان خوشحال کنیم.

پهلوان که با مصدومیت اشکان دژاگه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و یک پاس گل داد، درباره نیمکت‌نشینی در تراکتورسازی تأکید کرد: من باید به تصمیم سرمربی احترام بگذارم. هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت بازی کند، ولی مسئله مهم به تصمیم سرمربی مربوط می‌شود. در این بازی هم یک پاس گل دادم و به تیمم برای کسب سه امتیاز کمک کردم. قطعاً هر وقت بازی کنم تلاشم این است که بهتربن عملکرد ممکن را داشته باشم.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با اینکه آیا این تیم را می‌توان در لیگ امسال جزو مدعیان قهرمانی دانست، اظهار داشت: ما پتانسیل فنی خوبی داریم و امسال می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم، ولی باید خوب امتیاز بگیریم. امسال چند تیم دنبال قهرمانی هستند، ولی کار هیچ‌کدام از تیم‌ها آسان نیست. بازی‌های لیگ برتر واقعاً سخت است و نمی‌توان نتایج را پیش‌بینی کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3navvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخپوشان غایب به تیمشان بازگشتند/حواشی برطرف شد!