تاریخ انتشار: 1397/08/10 09:23
کد خبر: 123771

امید سرخپوشان به این دو مهره کلیدی است!

دو مهاجم خارجی تراکتورسازی امیدهای اصلی گلزنی این تیم مقابل پیکان محسوب می‌شوند.
امید سرخپوشان به این دو مهره کلیدی است!

تراکتورسازی برای اینکه بتواند جایگاه پرسپولیس را در رده سوم جدول رده بندی در اختیار بگیرد، نیاز به پیروزی مقابل پیکان دارد. سرخپوشان فوتبال تبریز در حالی روز جمعه با پیکان دیدار می‌کنند که کار سختی در تهران خواهند داشت. پیکان و تراکتورسازی در جدول هردو ۱۶ امتیازی هستند و بی تردید هردو تیم به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند.

 

تراکتورسازی برای باز کردن دروازه‌پیکان در این مسابقه نیز امید اصلی اش به آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی اش است‌. این بازیکن باسابقه تاکنون در لیگ برتر ۸ گل به ثمر رسانده و امیدوار است تعداد گلهای زده اش را افزایش دهد. از این رو لی اروین دیگر مهاجم خارجی تراکتورسازی نیز با گل زیبایی که مقابل سپیدرود به ثمر رساند، نشان داد شم گلزنی بالایی دارد و در مواقع حساس می تواند باری از روی دوش تیمش بردارد.

 

این دو مهاجم خارجی که هردو با خالکوبی های پرتعدادشان در تراکتورسازی شناخته می‌شوند حالا امید اصلی محمد تقوی و همکارانش هستند تا دروازه پیکان را باز کنند و زمینه ساز پیروزی تیم خود شوند. اروین و استوکس معمولا کمتر باهم به صورت همزمان در ترکیب تراکتور بوده‌اند اما آمادگی بدنی بالای آنها امیدها را برای گلزنی شان بیشتر کرده است.

 

دیدار پیکان و تراکتورسازی ساعت ۱۶:۴۰ روز جمعه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvglb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن لیگ برتری بر سر سه راهی؛تصمیم چیست؟