تاریخ انتشار: 1397/08/10 14:52
کد خبر: 123725

هافبک کاشیما آنتلرز: مهاجمان پرسپولیس بسیار خطرناک هستند

هافبک باتجربه کاشیما آنتلرز پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: اگر ما این قهرمانی را به دست بیاوریم، این بیستمین جام قهرمانی باشگاه خواهد شد.
هافبک کاشیما آنتلرز: مهاجمان پرسپولیس بسیار خطرناک هستند

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه آینده در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 9:30 به وقت تهران به مصاف تیم کاشیما آنتلرز ژاپن می رود.

در این راستا دایگو نیشی، هافبک تیم ملی ژاپن و عضو باشگاه کاشیما آنتلرز درباره این دیدار در مصاحبه با سایت AFC گفت: لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارد. اگر ما این قهرمانی را به دست بیاوریم، این بیستمین جام قهرمانی باشگاه خواهد شد. به همین خاطر هواداران ما را در این دیدار حمایت خواهند کرد تا برای اولین بار قهرمان آسیا شویم.

وی افزود: ما نباید در این بازی عقب نشینی کنیم چون بازی برگشت خارج از کشور و به میزبانی رقیب خواهد بود و تیم ایرانی در کشورش به صورت غیرقابل وصفی حمایت خواهد شد. به همین خاطر ما باید به ایران با یک ویژگی متمایز رهسپار شویم. مهاجمان پرسپولیس بسیار خطرناک هستند. از الان رقیب را آنالیز می کنیم تا بدانیم چگونه با آنها مواجه شویم. ما در این بازی تلاش می کنیم تا در مناطقی که می خواهند کار کنند فشار می آوریم. ما خیلی خوب می دانیم که در این بازی باید مانع پاس های خطرناک آنها شویم. نمی توانم از نیت بازیکنان دیگر بگویم اما درباره خودم می گویم که در این بازی تلاش می کنم تا گل های زیادی بزنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kdgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تدارک جایگاه ویژه‌ برای بانوان در ورزشگاه آزادی