تاریخ انتشار: 1397/08/10 16:37
کد خبر: 123710

خداحافظی نکردن سیدجلال حسینی به 4 دلیل

خداحافظی نکردن سیدجلال حسینی به 4 دلیل

سایت AFC در گزارشی به سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه پرسپولیس پرداخته و مدعی شده این بازیکن ۳۶ ساله با مدال قهرمانی آسیا می‌تواند خداحافظی باشکوهی با پیراهن سرخ داشته باشد. این گزارش باعث شد تا برای برخی این سوال مطرح شود که آیا سید جلال افکار ویژه‌ای برای بعد از قهرمانی احتمالی تیمش در آسیا در سر دارد؟ گرچه خود سیدجلال در اینباره واکنشی نشان نداده است اما چند دلیل می‌تواند بر این خبر که او بعد از بالای سر بردن جام خداحافظی کند خط بطلان بکشد.

دلیل اول قرارداد دوساله او با باشگاه پرسپولیس است. دلیل دوم نیاز مبرم سرخپوشان به این بازیکن در پست دفاع وسط برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر جاری است. دلیل سوم حضور پرسپولیس در جام باشگاه‎های جهان و انگیزه کاپیتان سرخپوشان برای تجربه این حضور است.  اما دلیل چهارم به امیدواری او برای بازگشت به تیم ملی و حضور در جام ملت‌های آسیا برمی‌گردد و این را می‌توان انگیزه پنهان او به ویژه در این روزها که احتمال غیبت پژمان منتظری در آن مسابقات به دلیل مصدومیت وجود دارد دانست.

سید جلال در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود در برنامه نود نیز از امیدواری‌های خود برای بازگشت پرده برداشت. با این تفاسیر گزارش ای‌اف‌سی درباره احتمال خداحافظی او را می‌توان یک پیشنهاد دانست؛ پیشنهادی که حسینی آن را نخواهد پذیرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6okz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: آقایان با چه عینکی بازیکنان جدید ما را دیدند که ما در سر تمرین آنها را نمی‌بینیم؟