تاریخ انتشار: 1397/08/10 17:00
کد خبر: 123704

کامیابی نیا: با تمام قوا برای قهرمانی می رویم

هافبک پرسپولیس پیش از دیدار با کاشیما آنتلرز گفت:ما بازی کاشیما را در نیمه نهایی دیدیم و از سبک بازی آنها درس گرفتیم.
کامیابی نیا: با تمام قوا برای قهرمانی می رویم

تیم فوتبال پرسپولیس شنبه آینده در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 9:30 به وقت تهران به مصاف تیم کاشیما آنتلرز ژاپن می رود.

کمال کامیابی نیا، هافبک پرسپولیس پیش از این دیدار در مصاحبه با سایت AFC گفت: ما بازی کاشیما را در نیمه نهایی دیدیم و از سبک بازی آنها درس گرفتیم. ما خیلی خوب می دانیم که کاشیما دو بازیکن خطرناک دارد شماره 9(سوزوکی) و شماره 18 سرجینیو هستند. این دو بازیکن خوبی هستند و ما باید در این بازی مواظب آنها باشیم.

وی افزود: خیلی خوب می دانم که وظیفه مهمی به دوش دارم اما برانکو همیشه از من خواسته که روی مسئولیت دفاعی و هجومی ام تمرکز کنم. چون وظیفه من تنها دفاعی نیست بلکه باید تلاش کنم که در ضد حملات توپ های بلند را ارسال کنم.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: در غرب آسیا تیم های در بازی های داخل خانه شان قوی تر از بازی های خارج از خانه عمل می کنند. این ویژگی خوبی است البته بردن رقبا در خانه خودشان سخت است. اما در منطقه شرق آسیا تیم هایی مثل کاشیما در بازی های خارج از خانه هم بازی خودشان را انجام می دهند و برنامه بازیشان تغییر نمی کند. آنها همیشه برای برد تلاش می کنند. پیروزی در لیگ ایران سخت است و ما این کار در چندین بار انجام دادیم. اما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است چون ما برای اولین بار در تاریخ باشگاه به فینال رسیدیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا این جام را به دست بیاوریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ojpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به برنامه امروز شاگردان برانکو در ژاپن