تاریخ انتشار: 1397/08/10 18:57
کد خبر: 123674

عکس | ترابی، همه کاره سایپای ۱۰ نفره

ستاره و کاپیتان سایپا یک نیمه درخشان برابر استقلال پشت سر گذاشت و روی هر دو گل تیمش تاثیرگذار بود.
عکس | ترابی، همه کاره سایپای ۱۰ نفره

مهدی ترابی که در تمام بازی‌های این فصل سایپا حضور داشته، امروز هم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر استقلال به‌عنوان کاپیتان نارنجی پوشان وارد زمین شد که در ۴۵ دقیقه ابتدایی با فرارهای سریع، پاس‌های دقیق، ارسال‌های بدون نقص، طراحی حملات و شوت‌های خود بارها دروازه حریف را تهدید کرد.

ترابی در دقیقه ۲۸ برای نخستین بار در محوطه جریمه استقلال موقعیت خوبی به دست آورد که به بهترین شکل از آن استفاده کرد و با شوت روی پای سر ضرب تماشایی به طاق دروازه گل تساوی نارنجی پوشان را به ثمر رساند تا برخلاف ۱۰ مسابقه اخیر لیگ برتر بالاخره موفق به گلزنی در فصل جدید و دیدار جام حذفی شود.

 

اما درخشش ستاره ملی پوش سایپا به گلی که زد، ختم نشد و او در دقیقه ۳۸ با فرار سریعی که به محوطه جریمه استقلال داشت، در شرایط سختی مقابل دروازه قرار گرفت تا در نهایت شوت پای چپ او را حسینی راهی کرنر کند.

ترابی که طراح حملات سایپا بود و با حرکات خود به دنبال رساندن تیمش به گل دوم بود، در دقیقه ۴۲ ارسال زیبایی از روی کرنر داشت تا محمدامین حاج‌محمدی مقابل تیرک دوم با ضربه سر دروازه حسینی را برای دومین بار باز کند و امیدهای صعود سایپا را زنده نگه دارد.

 

کاپیتان سایپا در لحظات پایانی نیمه اول هم به دنبال زدن گل دیگری بود ولی حرکت سریع او که فرشاد محمدی‌مهر را هم جای گذاشت، در نهایت با شوتی که فاصله زیادی از دروازه استقلال داشت به بیرون رفت تا حاصل کار او در نیمه اول یک گل تماشایی و یک پاس گل زیبا باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ke8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل اول سایپا به استقلال + فیلم