تاریخ انتشار: 1397/08/10 19:31
کد خبر: 123669

به اشتباه من را کی‌روش صدا می‌کنند!

گل سه امتیازی مهم او مقابل استقلال توانست سپاهان را بیش از پیش در مسیر قهرمانی به عنوان یک مدعی معرفی کند.
 به اشتباه من را کی‌روش صدا می‌کنند!
استنلی کی‌روش که می‌گوید به اشتباه او را همنام سرمربی تیم ملی ایران صدا می‌زنند و تلفظ نام او چیز دیگری است در مورد آقای گلی هم به هیچ عنوان نظری ندارد و گویا اصلا کسب این عنوان برای او یک دغدغه نیست.
*بازی با استقلال چطور بود؟
قطعا در لیگ بازی آسانی نداریم و بازی دشواری مقابل استقلال در آزادی داشتیم. نیمه اول شرایط آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت، اما با شروع نیمه دوم عملکردی به مراتب بهتر داشتیم و توانستیم با کنترل توپ و میدان برنده این بازی شویم. بازی به بازی پیش می‌رویم و هر مسابقه حکم فینال را دارد و هدف‌مان موفقیت در همه بازی‌هاست.
*تو فصل پیش هم مقابل این استقلال بازی کرده بودی. به نظرت این تیم چقدر با تیم سال گذشته متفاوت است؟ 
زیاد دوست ندارم در مورد شرایط تیم‌ها صحبت کنم و اینکه فصل گذشته چه وضعیتی داشتند و درخصوص شرایط کنونی آن‌ها صحبت می‌کنم. استقلال امسال واقعا تیم قدرتمندی است و تقابل ما با آن‌ها تقابل دو تیم بزرگ بود و در این بازی نیز تیمی برنده شد که کمترین اشتباه را داشت.
* گل قشنگی هم در این بازی به ثمر رساندی. با روندی که می‌گویی در نیمه نخست بازی داشتید فکر می‌کردی به گل برسید؟ 
اینکه می‌گویم در نیمه اول خوب نبودیم منظورم این نیست که بد بودیم بلکه آن طور که دلمان می‌خواست بازی نکردیم. بین دو نیمه امیرخان یکسری توضیحات و راهنمایی‌های خوب داشت و در نیمه دوم توانستیم با تلاش همه بچه‌های تیم به گل برسیم. خوشحالم که توانستم در این بازی برای سپاهان گلزنی کنم و گل من منجر به موفقیت تیم شود. 
* ناراحت نیستی بعد از این گل به خاطر مصدومیت نتوانستی شادی کنی؟ 
این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و بعد از گل هم مصدومیت جدی پیدا نکردم. با این حال من فوروارد هستم و این اتفاقات برای یک مهاجم طبیعی است، چون مدام باید در منطقه هجده قدم باشم و خوشحالم که تلاشم به گل تبدیل شد. در صحنه گل نفرات در محوطه جریمه زیاد بودند و به همین خاطر گلی که زدم در شرایط سختی بود. درست است که در جریان بازی نشد شادی گل داشته باشم، اما وقتی به رختکن آمدیم یک شادی گل حسابی داشتیم. 
* به آقای گلی هم فکر می‌کنی و می‌توانی مثل ادینهو یک برزیلی دیگر در فوتبال ایران باشی که به این عنوان می‌رسی؟ 
زیاد نگران آقای گل شدن در فوتبال ایران نیستم و تمام تمرکزم روی موفقیت خودم در سپاهان است. تلاش می‌کنم به بهترین شکل در خدمت تیم باشم و برای من مهم بردن است و همان طور که گفتم زیاد به این مساله فکر نمی‌کنم. 
* دومین فصل است که با قلعه‌نویی کار می‌کنی. این مربی را چطور می‌بینی و اگر بخواهی او را با مربیان برزیلی مقایسه کنی چه تعریفی داری؟ 
در مورد امیر قلعه‌نویی اگر بخواهم به طور کلی صحبت کنم باید بگویم واقعا یک مربی متفاوت با دیگر مربیانی است که با آن‌ها کار کردم. قلعه‌نویی زمانی که لازم باشد تشر می‌زند و هر زمان که صلاح باشد از بازیکن تعریف می‌کند. به نظرم قلعه‌نویی نشان داده یک مربی باتجربه، با دانش و قوی در کار خودش است و خوشحالم که کنار او کار می‌کنم. 
* قلعه‌نویی در جایی گفته بود که تو مهاجم نبودی و او تو را در این پست بازی داد. واقعا مهاجم نبودی؟ 
من همیشه مهاجم بودم و زمانی که امیر قلعه نویی من را پسندید آن زمان انتخاب من به عنوان یک مهاجم بود. 
* نظرت در مورد اینکه اسم تو شبیه سرمربی تیم ملی است که قلعه‌نویی هم زیاد با او رابطه خوبی ندارد، چیست؟ 
من اصلا همنام سرمربی تیم ملی ایران نیستم و به اشتباه من را کی روش صدا می‌کنند. تلفظ اسم من در اصل «کِیرُس» و به اشتباه من را کی‌روش صدا می‌کنند. 
* به نظرت این سپاهان که همه او را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانند چند رقیب جدی دارد؟ 
هنوز صحبت در مورد قهرمانی زود است، چون لیگ سختی داریم و هیچ بازی آسانی پیش روی ما نیست. با این حال تصمیم و هدف همه ما برای قهرمانی است و امیدوارم بتوانیم اهدافی را که قلعه‌نویی دارد در مسیر قهرمانی به خوبی در زمین پیاده کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgdvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد وسوسه‌کننده مسئولان استقلال به هافبک ملی‌پوش