تاریخ انتشار: 1397/08/11 11:17
کد خبر: 123599

دربی در خوزستان ناخوش احوال؛ جدال یزدی و مرزبان برای فرار از بحران

فردا دو تیم استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان دربی خوزستان را در چارچوب هفته یازدهم برگزار می‌کنند.
دربی در خوزستان ناخوش احوال؛ جدال یزدی و مرزبان برای فرار از بحران

در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر همانند هفته گذشته باید شاهد یک دربی باشیم. دربی خوزستان بین تیم استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان برگزار خواهد شد. شاگردان داریوش یزدی در هفته گذشته یک دربی دیگر را برگزار کردند ولی استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد.  استقلال خوزستان که در همان ابتدای حضورش در لیگ برتر برابر تیم‌های لیگ برتری قد علم کرد و توانست به قهرمانی نیز برساند اما در این فصل خبری از آن استقلال نیست و دیگر خیلی ترسناک نمی‌باشد. 

نفت مسجدسلیمان با آمدن مرزبان کاملا یک فوتبال متفاوت با دوران حضور عبدالله ویسی ارایه کرده است. در اکثر دیدارها شاهد یک بازی مالکانه از این تیم هستیم. مسجدسلیمانی‌ها در هفته قبل نتوانستند عملکرد چندان خوبی را از خود به جا گذارند. البته این عملکرد را می‌توان با قدرتمند بودن و تاکتیکی بازی کردن پدیده صدرنشین توجیه کرد.

به هر حال در چارچوب هفته یازدهم باید شاهد دربی خوزستان باشیم. اما این دربی درحالی برگزار خواهد شد که دیگر خوزستان آن شور و نشاط گذشته را ندارد. خوزستان که در گذشته معدن ترانسفر و بازیکن سازی بود الان بیش از قبل بی حال شده است و همین‌طور که پیش می‌رویم ناخوش تر از قبل می‌شود. این موضوع را می‌توان از جایگاه تیم های خوزستانی در جدول لیگ برتر مشاهده کرد.

آخرین تقابل دوتیم:

این دو تیم آخرین بار در سال ۹۴ با یکدیگر بازی کردند. در این دیدار زور هیچ کدام به دیگری نرسید تا بازی بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد. در پایان فصل نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر سقوط کرد تا اینکه در این فصل دوباره به جمع لیگ برتری ها آمد.

جایگاه دو تیم درجدول:

استقلال خوزستان در ده هفته گذشته تنها دو برد، چهار شکست و چهار مساوی به دست آورده است که در رتبه سیزدهم جدول قرارگرفته است. نفت مسجد سلیمان بدون برد، چهار مساوز و شش شکست چهار امتیازی است و در رده پانزدهم جدول همسایه سپیدرود قعرنشین است.

آمار و ارقام:

* نفت مسجدسلیمان تاکنون برابر استقلال خوزستان به برتری نرسید. 

* استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان تاکنون چهار بار با یکدیگر بازی کرده اند که استقلا خوزستان موفق شده در سه بازی از این چهار دیدار کلین شیت کند.

* دو دیدار اخیر این دو تیم بدون گل به پایان رسیده است.

* نفت مسجدسلیمان در این فصل هیچ بردی کسب نکرده است.

کوبل داوری:

جواد رحیم زاده – حمید سبحانی – محمدعلی پورمتقی – کوپال ناظمی - ناظر: علی خسروی

گفتنی است که این دیدار در روز جمعه یازدهم آبان ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rgzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبال روی خوش خود را به ستاره های استقلال نشان داد