تاریخ انتشار: 1397/08/11 11:24
کد خبر: 123598

جدال یحیی و نکونام ؛ جدال همبازی‌های جام جهانی ۲۰۰۶

فردا دوتیم پدیده مشهد و نساجی مازندران در چارچوب هفته یازدهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
جدال یحیی و نکونام ؛ جدال همبازی‌های جام جهانی ۲۰۰۶

قطار لیگ برتر در ایستگاه یازدهم به شهر مشهد رسیده است یحیی و یارانش در ده هفته گذشته ثبات تیمز پدیده را حفظ کرده اند و تنها باخت پدیده به بازی هفته اول مقابل پرسپولیس در مشهد بر می‌گردد ولی از هفته سوم به یکباره تیم یحیی اوج گرفت. پدیده‌ای ها همچنان بعد از گذشت ده هفته صدرنشین لیگ برتر است. این تیم از لحاظ مالی به مشکل بر خورده است‌ و حتی بعد از برد پدیده برابر نفت مسجدسلیمان یحیی تصمیم به قطع همکاری با این تیم گرفت اما انگار زیاد جدی نبود بعد از مدت کوتاهی به جمع مشهدی ها اضافه شد.

آن طرف طرف میدان نکونام همبازی گل محمدی در جام جهانی ٢٠٠٦ وضعیت نابسامانی را طی می‌کند. نکونام پنج هفته گذشته را بدون برد گذرانده و هواداران بی شماره قائم شهری منتظر کسب نتیجه مطلوب برابر پدیده می‌باشند. نساجی‌چی‌ها در این فصل زورشان به هیچ تیمی جز نفت مسجدسلیمان نرسید البته نفتی‌ها نیز به هیچ تیمی نه نگفتند. نساجی در حالی به مشهد سفر خواهد کرد که در تاریخ حضورش در مسابقات لیگ برتر هیچ برد بیرون از خانه ندارد و به دنبال اولین برد خارج از خانه‌اش می‌باشد.

نساجی انگیزه زیادی برای کسب پیروزی در این مسابقه دارد چون با برتری می‌تواند به اوضاع خود در جدول بهبود بخشد تا در ادامه فصل به مشکل نخورد. در سوی مقابل پدیده با یحیی گل‌محمدی با وضعیتی که در جدول دارند اصلا به فکر از دست دادن امتیاز نیستند و بدون شک برای کسب امتیاز کامل پا به این میدان می‌گذارند.

آخرین تقابل دوتیم:

دو تیم پدیده و نساجی تاکنون در لیگ برتر هیچ دیداری با یکدیگر صورت نداده اند و جدال این دو تیم در هفته آتی اولین بازی‌شدن با یکدیگر خواهد بود و باید منتطر ماند و دید که کدام یک پیروز خواهند شد.

جایگاه دو تیم در جدول:

پدیده ٢٣ امتیازی از مسابقات قبلی خود توانسته هفت برد، دو مساوی و یک باخت به دست آورد و صدر نشینی لیگ برتر را یدک بکشد. نساجی تنها با یک برد، پنج مساوی و چهار شکست ٨ امتیازی شود و در رده چهاردهم جای خوش کند.

آمار و ارقام:

* پدیده تنها باختش را در خانه تجربه کرده است.

* نساجی تاکنون نتوانسته در بازی های خارج از خانه بردی کسب کند.

* پدیده ۱۹۱ دقیقه است که در خانه گل نخورده است.

کوبل داوری:

علیرضا فغانی – بابک عباسقلی زاده – محمد راهی – سیدرضا مهدوی - ناظر: ابوطالب طاهریان

گفتنی است که این دیدار در روز جمعه یازدهم آبان ماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kepe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ادامه حضور شاگردان نکونام در منطقه خطر