تاریخ انتشار: 1397/08/11 13:19
کد خبر: 123582

اختصاصی/ جدال غیرت و تفکرات پرفسور در مقابل نظم و استراتژی برزیلی

پرسپولیس ایران و کاشیماآنتلرز ژاپن فردا از ساعت ۹:۳۰ به وقت تهران در چهارچوب مرحله رفت لیگ قهرمانان به مصاف هم میروند.
اختصاصی/ جدال غیرت و تفکرات پرفسور در مقابل نظم و استراتژی برزیلی

در این بخش به تحلیل آماری نماینده ایران و ژاپن در آسیا و در لیگ داخلی میپردازیم؛

کاشیما آنتلرز در ده بازی آخر خود در رقابتهای آسیایی و لیگ ژاپن موفق به کسب ۵ برد و ۳ تساوی و متحمل ۲ باخت شده است.

در مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ در 10 مسابقه آخرشان موفق به کسب ۵ برد  ۴ تساوی و یک باخت در کارنامه ارتش سرخ ایران ثبت شده است.

کاشیما در مسابقاتی که میزبان بوده ۱۰ گل زده و ۶ گل خورده به ثبت رسانده در مقابل پرسپولیس در دیدارهایی که میهمان بوده ۵ گل زده و ۷ گل خورده است.

میانگین سنی بازیکنان پرسپولیس ۲۵سال و ۴ماه و میانگین سنی بازیکنان کاشیما ۲۶سال و ۸ ماه است.

پرسپولیس در رده چهارم رنکینگ آسیا و کاشیما در رده هفتم قرار دارد.

photo_2018-11-01_19-01-41

بازیکنان خارجی دو تیم؛

کاشیما از سه بازیکن برزیلی به نامهای لیاندرو،لئو سیلواو سرجینهو بهره میبرد و دو بازیکن کره ای با نامهای سئونگ هیون جانگ و سان تائه کئون را در فهرست خود دارد.

کلیدی ترین بازیکن کاشیما سرجینیو هافبک مهاجم این تیم است که در لیگ قهرمانان آسیا ۴ گل به ثمر رسانده و در هربازی موقعیتهای زیادی برای همبازیانش خلق میکند.

پرسپولیس هم از دو بازیکن خارجی بشار رسن و گادوین منشا در ترکیب اصلی بهره میبرد و بوژیدار رادوشوویچ گلر ذخیره بهترین دروازبان آسیا است.

سوون تائه وون، دروازه بان اصلی آن ها اهل کره جنوبی است و سونگ هیون جونگ، مدافع کره ای نیز به تازگی به کاشیما پیوسته است. لئو سیلوا، هافبک دفاعی 32 ساله، لیاندرو، وینگر چپ 24 ساله و سرجینیو، هافبک تهاجمی 23 ساله سابق سانتوس از جمله بازیکنان برزیلی این تیم هستند که البته لیاندرو، به دلیل جراحی زانو دور از میادین است و به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز نخواهد رسید. گن شوجی، مدافع 23 ساله ملی پوش ژاپنی نیز گران قیمت ترین بازیکن کاشیما آنتلرز به حساب می آید که وب سایت ترانسفر مارکت، قیمت او را 3.5  میلیون یورو براورد کرده است. این در حالی است که گران قیمت ترین بازیکن پرسپولیس، علیرضا بیرانوند با ارزش 2 میلیون یورو است.

photo_2018-11-01_19-01-44

ترکیب احتمالی کاشیما

کئون سون تائه، دایگو نیشی، شوتو یاماموتو، کوکی آنزای، گن شوجی، شوما دوی، سرجینیو، کنتو میسائو، لئو سیلوا، جونگ سئونگ هیون و یوما سوزوکی

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند،سیدجلال حسینی،محمد انصاری،شجاع خلیل زاده،شایان مصلح،کمال کامیابی نیا،بشار رسن،علی علیپور،گادوین منشاء خواهند بود که براساس تمرینات سرخپوشان در ژاپن احمد نوراللهی و امید عالیشاه هردو در شرایط بازی قرار دارند و یکی از این بازیکنان در ترکیب اصلی قرار میگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6onp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن سابق الهام بخش ستاره های پرسپولیس!