تاریخ انتشار: 1397/08/11 14:27
کد خبر: 123572

جادوگر با دستان خالی در اندیشه برد؛ تارتار و یارانش برای برد به شمال آمدند

امروز دو تیم سپیدرود و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
جادوگر با دستان خالی در اندیشه برد؛ تارتار و یارانش برای برد به شمال آمدند

سپیدرود و پارس جنوبی جم با یکدیگر به لیگ برتر صعود کردند این دوتیم در لیگ یک خیلی رقابت تنگاتنگی داشتند تا اینکه پارس جنوبی قهرمان و سپیدرود نائب قهرمان شد‌. درچارچوب هفته یازدهم لیگ برتر سپیدرود رشت باید از پارس جنوبی پذیرایی کند. شاگردان علی کریمی اسب های خود را برای کسب سه امتیاز خانگی زین کرده اند تا به وضعیت‌شان در جدول بهبود بخشند. سپیدرود در هفته گذشته به مصاف تراکتور سازی رفتند. آن ها در این دیدار جانانه بازی کردند ولی با بدشانسی و دریافت گل در دقایق پایانی شکست را متحمل شدند.

سپیدرود درحالی باید به مصاف پارس جنوبی برود که حسین ابراهیمی را به علت محرومیت ندارد. این در حالی است که ابتدا نام ابراهیمی در لیست محرومان هفته یازدهم که سازمان لیگ اعلام کرد اسمی از ابراهیمی برده نشد. ولی در جلسه هماهنگی قبل از دیدار این دو تیم مسئول برگزاری مسابقه  به علی بهارمست، سرپرست تیم سپیدرود اعلام کرده که پس از بررسی‌های مجدد از سوی سازمان حسین ابراهیمی چهار اخطاره بوده و در نتیجه از حضور در هفته یازدهم محروم است. با محرومیت ابراهیمی دست علی کریمی تنگ تر می‌شود و به احتمال زیاد امین منوچهری به ترکیب سپیدرود باز خواهد گشت.

همچنین سپیدرود میثم فردوسی، بابک حاتمی، حسین شنانی و یعقوب کریمی را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا علی کریمی با دستان خالی شاگردانش را به میدان بفرستد.

در طرفی دیگر پارس جنوبی جم قرار دارد که تا اینجای کار سعی کرده از تمام بازی ها با امتیاز خارج شود. پارس جنوبی هفته گذشته در خانه برابر صنعت نفت متوقف شد ولی در هفته نهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان اولین پیروزی بیرون از خانه را با نتیجه دو بر صفر جشن گرفت و حالا امیدوار است در رشت بتواند تیم سپیدرود را شکست دهد و دومین برد خارج از خانه برای زردپوشان حاصل شود.

آخرین تقابل دوتیم:

این دو تیم برای آخرین بار در هفته بیست و سوم فصل گذشته لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان علی کریمی توانستند با تک گل عماد میرجوان برابر پارس جنوبی به برتری برسند تا رویای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از ذهن شاگردان تارتار پاک کنند.

جایگاه دو تیم در جدول:

پارس جم با سه برد، چهار مساوی و سه باخت توانست با ۱۳ امتیاز در رده هشتم قرار بگیرد. سپید رود بدون برد، سه مساوی و هفت باخت و کسب تنها سه امتیاز در قعر جدول لیگ برتر جا گرفته است.

آمار و ارقام: 

* سپیدرود تاکنون در این فصل هیچ بردی نداشته است.

* سپیدرود در طول تاریخ هیچ گاه برابر پارس جنوبی جم گلی در رشت دریافت نکرده است.

* پارس جنوبی در لیگ برتر برابر سپیدرود کلین شیت نکرده است.

 

کوبل داوری :

سعید رحیمی مقدم - رحیم شاهین - امیر مبشر - شاهو اصلانی - ناظر داوری: یدالله جهانبازی

گفتنی است که این دیدار در روز جمعه یازدهم آبان ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45obxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود و پارس‌جنوبی نقره‌داغ شدند