تاریخ انتشار: 1397/08/11 14:55
کد خبر: 123568

پدیده مخالف جدی لغو بازی با استقلال

صدرنشین لیگ برتر فوتبال مخالف لغو بازی تیمش با استقلال در هفته دوازدهم است.
پدیده مخالف جدی لغو بازی با استقلال

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده خراسان طبق برنامه ارائه شده از سوی سازمان لیگ باید روز 18 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما از آنجایی که این ورزشگاه روز 19آبان میزبان بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیاست، احتمال لغو بازی استقلال زیاد است.

سازمان لیگ برگزاری بازی در ورزشگاه شهرقدس را به استقلال پیشنهاد داده و مُصر است این بازی برگزار شود اما استقلالی‌ها به هیچ عنوان زیر بار این مسئله نرفته و تاکید دارند یا بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود یا اینکه به تعویق بیفتد. در واقع شفر و شاگردانش دوست ندارند در زمین شهرقدس از حریف مشهدی خود میزبانی کنند.

در سوی مقابل باشگاه پدیده به هیچ عنوان موافق لغو بازی این تیم با استقلال نیست و حاضر است در هر زمینی به مصاف این تیم بروند. از این جهت که گل‌محمدی و شاگردانش اعتقاد دارند در صورت لغو این بازی آن وقت شاید مجبور شوند برنامه‌های نیم‌فصل‌شان را تغییر دهند یا اینکه در آینده بازی‌های خود را فشرده‌تر برگزار کنند.

در نهایت باید دید سازمان لیگ این بازی را لغو خواهد کرد یا اینکه کار به جایی خواهد رسید که مرجع دیگری در این زمینه تصمیم گرفته و رای به تعویق افتادن دیدار استقلال و پدیده بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxb5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی استقلال و پدیده در بازی جنجالی/ حسرت استقلال با از دست رفتن پنالتی