تاریخ انتشار: 1397/08/11 18:38
کد خبر: 123528

مرزبان: بازیکنانم از روی استخوان‌های خود رد شدند تا بازی را ببرند

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط تیم روی بازیکنان اثر گذاشته بود اما بازیکنان ما برای پیروزی از روی استخوان‌هایشان رد شدند.
مرزبان: بازیکنانم از روی استخوان‌های خود رد شدند تا بازی را ببرند

علیرضا مرزبان بعد از برتری  دو بر یک تیمش با استقلال خوزستان  گفت: شرایط سختی که در لیگ داشته و داریم روی روح و روان بازیکنان تاثیر گذاشته بود. حتی این مسئله روی هواداران و مدیریت باشگاه ما هم تاثیر گذاشته بود که سعی کردیم آرامش خود را حفظ کرده و برای برد به اهواز بیاییم.

وی  افزود: بازیکنان ما در این مسابقه یک مبارزه بی‌نهایت خوب را داشتند تا حدی که از روی استخوان‌های خود رد شدند تا بازی را ببرند. گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساندیم خیلی به موقع بود. مخصوصا بعد از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم و در بهترین زمان گل دوم را به ثمر رساندیم. استقلال خوزستان تیم دونده و سخت‌کوشی بود و آنها در نیمه دوم بازی را به خوبی کنترل کرده و چند شانس گلزنی داشتند اما همان طور که گفتم بازیکنان ما به معنای واقعی مبازه کردند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره آینده تیمش یادآور شد: خیلی خوشحالم که این برد را بدست آوردیم و اولین پیروزی‌مان بود و امیدوارم تداوم داشته باشد. این برد خیلی به ما کمک خواهد کرد تا کیفیت‌ خودمان را بالاتر برده و به پیشرفت‌مان چه از لحاظ تاکتیکی و چه بدنی ادامه دهیم. همه باید تلاش کنیم با ادامه این روند ایل بختیاری را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مرزبان راجع به اینکه تیمش در نیم فصل از نظر مالی توان جذب بازیکن را خواهد داشت یا نه؟ خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است تیم ما نیمکت خوبی ندارد و دست من واقعا برای تعویض‌ها خالی است. بازیکنانی که روی نیمکت داریم کیفیت‌شان چندان بالا نیست و به این خاطر حتما باید در نیم فصل چند بازیکن به لیست‌مان اضافه کنیم.  اگر به گذشته برگردیم این تیم توسط یک مربی دیگر بسته شده و با مربی دیگری فصل را شروع کرده و بعد به من رسید. یعنی دو فلسفه و تفکر در بسته شدن این تیم نقش داشته است. به همین خاطر باید با احترام در نیم فصل 5 و 6 بازیکن را از لیست خارج و بازیکنان با کیفیتی را جایگزین آنها کنیم و امیدوارم باشگاه شرایط این کار را فراهم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ojmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چالش سنتی استقلال گریبان شفر را گرفت