تاریخ انتشار: 1397/08/11 18:49
کد خبر: 123525

نفت فاتح دربی خوزستان؛ مرزبان طعم اولین برد را چشید

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان امروز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.
نفت فاتح دربی خوزستان؛ مرزبان طعم اولین برد را چشید

 امروز استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان رو در روی هم قرار گرفتند و شاگردان مرزبان در نفت با برتری دو بر یک، اولین پیروزی خود در فصل هجدهم را تجربه کردند. حسین دوستدار در دقیقه ۴۷ و اسماعیل شریفات در دقیقه ۷۷ برای نفت و وحید خشتان در دقیقه ۷۴ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

در دقیقه 81 ضربه ایوب کلانتری از بالای دروازه نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت. همچنین  دقیقه86 ضربه بازیکنان استقلال خوزستان از بالای دروازه نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت تا این دربی خوزستان با همان نتیجه دو بر یک به سود نفت مسجدسلیمان به پایان برسد تا شاگردان مرزبان اولین بردشان را در این فصل به دست آورند.

استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. مسجد سلیمانی‌ها نیز با وجود کسب اولین برد، با هفت امتیاز در رده پانزدهم ماندند.

ترکیب دو تیم

استقلال خوزستان:فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، سیدساسان شیرمردی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، وحید نامداری، میثم کریمی، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم

نفت مسجد سلیمان:حبیب فرعباسی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، میلاد میداوودی، سیدپیمان میری، سید محمد حسینی، صادق صادقی، حسین دوستدار، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kd5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام مسئولان نفت مسجد سلیمان برای افزایش روحیه بازیکنان در آستانه دیدار با استقلال خوزستان