تاریخ انتشار: 1397/08/11 20:22
کد خبر: 123510

تکسیرا: می‌دانستیم مس قدرتمند است/ سخت اما عادلانه پیروز شدیم

میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می‌دانستیم که مس کرمان تیم خیلی خوبی است و می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود.
تکسیرا: می‌دانستیم مس قدرتمند است/ سخت اما عادلانه پیروز شدیم

 میگوئل تکسیرا پس از برتری تیمش مقابل مس کرمان در ضربات پنالتی و راهیابی زردپوشان اصفهانی به نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: به همه خسته نباشید می‌گویم. پیش از شروع صحبت‌ها باید تبریک بگویم به هواداران‌مان که به کرمان آمده بودند. بعد به هر دو تیم تبریک می‌گویم که بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. ما می‌دانستیم که مس کرمان تیم خیلی خوبی است و می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود.

وی در ادامه افزود: در نیمه اول همان‌طور که شاهد بودید ما نتوانستیم خوب کار کنیم و از خط دفاع حریف عبور کنیم. پس از آن با تدابیری که در بین نیمه اندیشیدیم توانستیم نیمه دوم را خوب شروع کنیم. در این نیمه تلاش کردیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم. بعد از آن باز هم در وقت‌های اضافه سعی کردیم موقعیت گلزنی خلق کنیم و در نهایت هم فکر می‌کنم پیروزی ما نتیجه عادلانه‌ای بود.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین خاطر نشان کرد: ما هر روز تمرین پنالتی می‌کردیم و شما هم دیدید که هر دو تیم در ضربات پنالتی هم تعادل داشتند، اما در نهایت پیام نیازمند توانست یک توپ خوب را بگیرد و ما برنده شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6olp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ویدیو/جلسه امیر قلعه نوعی برای شاگردانش پیش از جدال با مس