تاریخ انتشار: 1397/08/12 13:00
کد خبر: 123415

کامیابی نیا: اعتراضات مربی کاشیما جو بازی را به هم می ریخت/ ناامید نیستیم

هافبک تیم پرسپولیس می گوید این تیم با وجود باخت در دیدار رفت مقابل کاشیمای ژاپن به بازی برگشت در ورزشگاه آزادی و قهرمانی در آسیا امیدوار است.
کامیابی نیا: اعتراضات مربی کاشیما جو بازی را به هم می ریخت/ ناامید نیستیم

کمال کامیابی نیا بعد از باخت دو بر صفر پرسپولیس مقابل تیم کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: نیمه اول خوب و قلدر بازی کردیم ولی در نیمه دوم به خاطر شرایط بدنی، تغییرات آب و هوایی و اختلاف زمانی با ایران، از نظر بدنی افت کردیم. به هر حال این فینال آسیا بود.

وی افزود: کاشیما تیم خوبی بود اما ما روی دو اتفاق گل خوردیم. ۱۰۰ درصد به بازی برگشت در تهران امیدواریم. هنوز یک نیمه از این بازی باقی مانده است. درست است دو گل دریافت کردیم اما امیدوارم با حمایت هوادارانمان در آزادی نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک پرسپولیس درباره داوری این مسابقه تأکید کرد: داور خیلی ما را  اذیت کرد. او خطاهای خنده داری می گرفت. مربی کاشیما هم مدام اعتراض می کرد و جو بازی را به هم می ریخت.

کامیابی نیا با اشاره به اخراج سیامک نعمتی از این مسابقه، تصریح کرد: اخراج نعمتی سخت گیرانه بود. فکر می کنم داور نمی دانست نعمتی یک کارت زرد دارد وگرنه کارت دوم را به او نشان نمی داد.

وی با بیان اینکه اختلاف زمانی ایران و ژاپن برای پرسپولیس مشکل ساز شد، خاطرنشان کرد: خود من شب ها ساعت ۱۱ می خوابیدم اما ناخودآگاه ساعت ۳ یا ۴ صبح بیدار می شدم. واقعاً شرایط سخت بود اما تجربه خیلی خوبی بود. کاشیما تیمی نیست که نشود آن را شکست داد. نسبت به بازی برگشت ناامید نیستیم و امیدوارم با حمایت هوادارانمان این تیم را شکست بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obwxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش فاکس اسپورت از بازی رفت فینال: پرسپولیس ماجراجویانه بازی کرد