تاریخ انتشار: 1397/08/13 12:36
کد خبر: 123287

ثبت یک رکورد عجیب در لیگ هجدهم

تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ هجدهم سه دربی با تیم های خوزستانی برگزار کرده که همگی با یک نتیجه به پایان رسیده اند.
ثبت یک رکورد عجیب در لیگ هجدهم

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت بود. این بازی که برای استارت خروج فولادی ها از بحران اهمیت زیادی داشت، در نهایت با نتیجه مناسبی به پایان نرسید و تساوی بدون گل حاصل کار هر دو تیم بود.

 

اما نتیجه دیروز برای سرخپوشان اهواز یک رکورد عجیب در لیگ هجدهم خلق کرد. فولادی ها که در این فصل سه تیم هم استانی خود را در لیگ برتر می بیند، تا کنون بازی های رفت خود را با همه این تیم ها برگزار کرده است. رکورد عجیب این تیم آن است که هر سه بازی فولاد با تیم های خوزستانی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

 

تیم فولاد در هفته سوم لیگ در مسجد سلیمان به مصاف نفت رفت و در آنجا به یک تساوی صفر صفر رضایت داد.

 

پس از گذشت 7 هفته نوبت به دیدار سرخابی های اهواز رسید که در آنجا هم فولاد و استقلال با نتیجه بدون گل به کار خود پایان دادند. سرانجام روز گذشته و در چارچوب هفته یازدهم نیز سومین دربی فولاد با تیم های استان خوزستان برگزار شد که این بازی هم با تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت پایان یافت.

 

فولادی ها با 4 تساوی بدون گل در لیگ امسال به همراه استقلال رکورد دار هستند. همچنین زدن 7 گل در یازده مسابقه و داشتن سومین خط حمله ضعیف لیگ هم یک زنگ خطر بزرگ برای این تیم خوش سابقه لیگ ایران به حساب می آید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obw8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب فولاد برای لیگ هجدهم