تاریخ انتشار: 1397/08/13 17:05
کد خبر: 123252

ژاپنی ها نگران حضور ستاره های جوان کاشیما در ورزشگاه آزادی

آبه بازیکن 19 ساله تیم کاشیما آنتلرز ژاپن اعتقاد دارد می تواند در جو ورزشگاه آزادی فوتبال بازی کند.
ژاپنی ها نگران حضور ستاره های جوان کاشیما در ورزشگاه آزادی

این هافبک چپ تیم کاشیما آنتلرز که در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا حضور داشت و توانست با ژاپن به جام جهانی زیر 20 سال که سال آینده برگزار می شود صعود کند، با دستور سرمربی کاشیما آنتلرز از تیم ملی جوانان جدا شد و به اردوی تیم باشگاهی اش رفت تا در مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.

ایوا سرمربی تیم کاشیما آبه را در ترکیب اصلی قرار داد و او در جدال با شجاع خلیل زاده نمایش خوبی را از خود نشان داد، به طوری که هواداران تیم ژاپنی اعتقاد دارند آبه باید در بازی برگشت نیز فیکس باشد اما رسانه های ژاپنی نسبت به حضور او در ورزشگاه آزادی اظهار نگرانی کرده اند.

آبه خودش اعتقاد دارد برای اینکه بازیکن بهتری شود بایستی در جو چنین ورزشگاهی قرار بگیرد و در آن بازی کند. او می گوید: می خواهیم در ورزشگاه آزادی باهم بجنگیم و ترسی نداریم. اما آیا این ستاره جوان می تواند در ورزشگاه صدای وحشتناک 80 هزار پرسپولیسی بازی خود را انجام بدهد؟

او تنها 19 سال دارد و امسال به ترکیب اصلی تیم کاشیما در اکثر مسابقات رسیده و توانسته اعتماد سرمربی را به خود جلب کند. حالا تکرار نمایش خوب در فینال لیگ قهرمانان آسیا آبه را یک پله بالاتر از جایی که هست قرار خواهد داد؛ البته اگر سرمربی ریسک کند و آبه را در این بازی حساس به کار گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ozyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا: اعتراضات مربی کاشیما جو بازی را به هم می ریخت/ ناامید نیستیم