تاریخ انتشار: 1397/08/13 18:13
کد خبر: 123247

سیبی که از وسط دو نیم شد؛ صنعت نفت والنسیای ایران

دو تیم صنعت نفت و والنسیا شباهت های زیادی به یکدیگر دارند و هردو تیم دست به کارهای عجیبی در لیگ های‌ خود زده اند.
سیبی که از وسط دو نیم شد؛ صنعت نفت والنسیای ایران

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم صنعت نفت آبادان روز گذشته در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت. آبادانی ها که تا قبل از این دیدار در هفت مسابقه به تساوی رسیده بودند هشتمین مساوی خود را به دست آوردند. شاگردان پائولو سرجیو از یازده دیداری که در این فصل صورت داده اند توانسته اند تنها یک برد، هشت مساوی و دو باخت به ثبت رسانده است تا با یازده امتیاز در رده دهم قرار بگیرد.

صنعت نفت عملکردی کاملا مشابه به تیم والنسیا دارد. این تیم در مسابقات سری آ همانند صنعت نفت از یازده دیدارش یک برد، هشت مساوی و دو باخت کسب کرده است تا در سری آ یازده امتیازی باشد. همچنین هر دو تیم از شش دیدار اخیرشان یک برد، چهار تساوی و یک باخت به ثبت رسامده اند و همچنین در این شش مسابقه هم صنعت نفت و هم والنسیا دو کلین شیت کرده اند.

ای دو تیم فصل را با متوقف کردن مدعیان لیگ های خود آغاز کردند. صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر توانست تیم مدعی سپاهان را با نتیجه تساوی متوقف کند. در مقابل والنسیا نیز فصل را با تساوی برابر تیم اتلتیکو مادرید شروع کرد و همچنین در ادامه دست به کار بزرگی زد. والنسیا قهرمان فصل گذشته سری آ را در خانه متوقف کرد و این کار را نیز صنعت نفت انجام داد. آبادانی ها در خانه قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یعنی پرسپولیس را متوقف کرد.

کاملا شاهد شباهت های صنعت نفت و والنسیا بودیم. این دو تیم به خوبی نشان داده اند که فرقی نمی کند حریف آ ن ها چه تیمی است. این دو تیم از تیم های غیر قابل پیش بینی لیگ  های خود می باشند و هر عملکردی از آن ها طبیعی خواهد بود.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvlnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صنعت نفت آبادان میزبان تیم سایپا  در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد