تاریخ انتشار: 1397/08/14 13:42
کد خبر: 123142

حضور مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر مسابقه از AFC تا ساعاتی دیگر وارد تهران خواهند شد و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
حضور مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران

 پاول لوزانوف و شین مانگیل دو نفر از مسئولان برجسته کنفدراسیون و برگزاری مسابقه، امروز دوشنبه همراه با ۹ نفر دیگر از عوامل برگزاری مسابقه، وارد تهران خواهند شد و بعد از استقرار در هتل اسپیناس پلاس، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون طبق برنامه قرار است ساعت ۱۶:۰۵ دقیقه وارد تهران شود که طبق اعلام صورت گرفته، این پرواز احتمالا با تاخیر در فرودگاه امام (ره) به زمین می‌نشیند.

مسئول کمیته خدمات و پشتیبانی ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، روز گذشته در جلسه این ستاد، گزارشی را درباره زمان‌بندی ورود میهمانان و عوامل برگزاری مسابقات و اقدامات انجام شده برای استقبال، انتقال، اسکان و تشریفات ارائه کرد.

همچنین، دبیرخانه AFC برای برگزاری مسابقه پایانی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا از فردا سه‌شنبه فعالیت خود را در تهران آغاز می‌کند. برای این دبیرخانه، دو دفتر کار در هتل محل نمایندگان و ناظران و مسوولان کنفدراسیون و ورزشگاه آزادی تدارک دیده شده است.

با توجه به خواست AFC از سوی باشگاه، یک سالن کنفرانس در هتل تدارک دیده شده است که به عنوان اتاق جلسات و هماهنگی استفاده می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rg9y6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه یا همتی؟ چه کسی در ترکیب اصلی قرار میگیرد؟