تاریخ انتشار: 1397/08/14 15:04
کد خبر: 123125

3 مصدوم روی دست کی‌روش؛ تفکر کارلوس چیست؟

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری ۲ بازی تدارکاتی مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا ۳ مصدوم دارد.
3 مصدوم روی دست کی‌روش؛ تفکر کارلوس چیست؟

 تیم ملی فوتبال ایران که برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شود، در صدد است تا در اردوی آبان ماه ۱۳۹۷ به مصاف ترینیداد و توباگو و ونزوئلا برود و بر همین اساس هم، قرار است کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، آخر هفته به تهران بیاید و تمرینات را زیر نظر بگیرد.

البته مرد پرتغالی فوتبال ایران برای دیدار ۲ دیدار دوستانه مقابل ونزوئلا در قطر و توباگو در ورزشگاه آزادی مشکلات زیادی دارد که یکی از آن‌ها تعداد بالای مصدومان تیم کی روش است. درحال حاضر مرتضی پورعلی گنجی (مدافع تیم یوپن بلژیک) و پژمان منتظری (استقلال تهران) مصدومان اصلی تیم ملی هستند و مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا قطعا غایب هستند، اما اشکان دژاگه (تراکتورسازی تبریز)، سردار آزمون و کاوه رضایی (در صورت دعوت به تیم ملی) به این ۲ مسابقه می‌رسند و می‌توانند بازی کنند.

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال، دیدار دوستانه شاگردان کی روش با تیم آمریکایی ترینیداد، ۲۴ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، اما بازی با ونزوئلا به دلیل حضور ۶ بازیکن این تیم در لیگ آمریکا به قطر منتقل شد و قرار است این ۲ تیم در دوحه به مصاف هم بروند.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از دی ۱۳۹۷ آغاز شده و تیم ملی ایران در گروه D. با تیم‌های یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا پس از ۴۲ سال به قهرمانی برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kymj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی چهار مربی ناکام رئال مادرید در دو دهه اخیر/از کی روش تا لوپتگی!