تاریخ انتشار: 1397/08/14 17:22
کد خبر: 123106

پایان نیمه اول| تساوی بدون گل ماشین سازی و استقلال

مصاف ماشین سازی و استقلال در نیمه نخست گلی در بر نداشت.
پایان نیمه اول| تساوی بدون گل ماشین سازی و استقلال

هفته یازدهم لیگ برتر با برگزاری دیدار دو تیم ماشین‌سازی و استقلال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز پیگیری شد. این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نخستین موقعیت این دیدار به لطف اشتباه سهرابیان و فرصت طلبی رضا خالقی‌فر روی دروازه استقلال خلق شد اما ضربه محکم و قدرتی مهاجم ماشین‌سازی با اختلاف اندک به تور کنار دروازه برخورد کرد و دروازه استقلال باز نشد. ماشین‌سازی در ده دقیقه نخست بازی می‌توانست به گل برسد اما استقلال رفته رفته سوار بر توپ و میدان شد که بهترین فرصت آبی‌ها را مهدی قائدی در موقعیت تک به تک توپ را به تبریزی پاس نداد و در عوض شوت او را دخسوس ضربه دفع کرد. در ادامه بازی موقعیت خاصی نداشت و مهم‌ترین اتفاق این نیمه مصدومیت مجدد علی کریمی و خروج او از میدان بود.

ترکیب ماشین‌سازی: فرناندو دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمد حسین کنعانی زادگان، عزیز معبودی، سیدمحمد خرم الحسینی، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید کریمی، توحید غلامی و رضا خالقی فر.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی کریمی (رضا آذری ۳۷)، طارق همام، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مرتضی تبریزی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpgz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروژه تازه شفر در استقلال همچنان ادامه دارد