تاریخ انتشار: 1397/08/14 21:44
کد خبر: 123065

تمام بلیط‌های پرسپولیس و کاشیما فردا فروخته می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تمامی بلیت های بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تا فردا به فروش می رود و به طور حتم بلیتی باقی نخواهد ماند.
تمام بلیط‌های پرسپولیس و کاشیما فردا فروخته می‌شود

 «حمید رضا گرشاسبی» که با بخش خبری شبکه سوم سیما گفت و گو می کرد، با اشاره به این نکته که تنها تعداد 800 بلیت در اختیار هواداران کاشیما آنتلرز در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا قرارخواهد گرفت، افزود: قبل از برگزاری دیدار رفت با حریف ژاپنی نشستی را با مسولان تیم کاشیما برگزار کردیم و به آنها گفتیم هر تعداد بلیت که در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد، در بازی برگشت هم به همان تعداد به آنها خواهیم داد.

وی اظهار داشت: در توکیو حدود 800 بلیت توسط هواداران پرسپولیس خریداری شد و باشگاه پرسپولیس نیز با رایزنی هایی که انجام داده بود 200 عدد بلیت تهیه و به هواداران داد تا بتوانند از نزدیک تماشاگر بازی تیم محبوبشان باشند.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا روز شنبه 19 آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. سرخپوشان تهران دیدار رفت را با نتیجه 2 بر صفر به حریف خود واگذار کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه بلیت های بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلز تا ظهر دوشنبه به فروش خواهد رسید، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال زیاد هواداران پرسپولیس تمامی بلیت های بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تا ظهر فردا به فروش می رود و به طور حتم بلیتی باقی نخواهد ماند.

گرشاسبی از هواداران پرسپولیس در خواست کرد روز بازی با کاشیما آنتلرز فقط افرادی به ورزشگاه بروند که بلیت این مسابقه را تهیه کرده باشند.

به گفته وی، خرید بلیت ها با کارت ملی انجام می شود و کسانی می توانند به استادیوم بروند که بلیت تهیه کرده باشند و پس از شناسایی مدارکشان مجوز حضور بر روی سکوها را پیدا می کنند.

براین اساس تحت هیچ شرایطی روز بازی بلیت فروخته نخواهد شد.

گرشاسبی در پایان گفت: تمامی مربیان و بازیکنان پرسپولییس به دنبال جبران شکست بازی رفت و خلق یک حماسه بزرگ هستند و من امیدوارم با حمایت هواداران عزیزمان روزی به یاد ماندنی و تاریخی را برای باشگاه پرسپولیس رقم بزنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq8zj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش گرشاسبی به قیمت بلیت 300 هزار تومانی در دیدار برگشت