تاریخ انتشار: 1397/08/15 00:15
کد خبر: 123044

تارتار: ما داریم قربانی تیم‌های مدعی و انتهای جدولی می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال پارس‌ جنوبی جم گفت: چون ما تیم وسط جدولی هستیم برای داورها حکم گوشت قربانی را داریم.
تارتار: ما داریم قربانی تیم‌های مدعی و انتهای جدولی می‌شویم

مهدی تارتار در مورد شرایط این روزهای تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: تیم ما از نظر کیفیتی و فنی شرایط خوبی دارد اما مسئله‌ای که ما را به شدت آزار می‌دهد بحث داوری است. متاسفانه داوری‌ها امسال وضعیت خوبی ندارد و اکثر تیم‌ها از این شرایط ناراحت هستند.

وی ادامه داد: چون ما تیم وسط جدولی هستیم برای داورها حکم گوشت قربانی را داریم. ما داریم قربانی تیم‌های مدعی و انتهای جدولی می‌شویم و سرنوشت ما برای کسی مهم نیست.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص بازی هفته دوازدهم تیمش با پیکان هم گفت: پیکان تیمی بوده که در این چند سال ثبات داشته و از کادرفنی خوبی هم بهره می‌برد. کار ما مقابل پیکان سخت است اما می‌خواهیم برنده بازی باشیم. مسئله مهم و نگران کننده در مورد تیم ما این است که تمام باخت‌هایمان مقابل تیم‌های پایین‌تر از خودمان بوده.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا برای نقل و انتقالات نیم فصل برنامه‌ای دارد تاکید کرد: ما کلا ۱۵ بازیکن بزرگسال داریم و به خاطر همین احتمالا کسی از ما جدا نمی‌شود. به ۲،۳ بازیکن جدید نیاز داریم که با شروع رسمی نقل و انتقلات سراغ آن‌ها می‌رویم.

وی درباره بازی روز شنبه پرسپولیس مقابل کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس مقابل ۱۰۰ هزار هوادار می‌تواند کاشیما را شکست بدهد. اگر پرسپولیس در نیمه اول یک گل بزند می‌تواند قهرمان شود. البته اگر پرسپولیس خدای نکرده گل بخورد کارش برای قهرمانی تقریبا غیرممکن خواهد شد. در کل پرسپولیس با توجه به شرایطی که داشته همین الان هم برای همه قهرمان آسیا است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxg9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خنده های تلخ تارتار از گریه غم انگیز تر بود!