تاریخ انتشار: 1397/08/15 21:07
کد خبر: 122914

برای برد مقابل استقلال به میدان رفته بودیم

مدافع تیم ماشین سازی اعتقاد دارد تیمش در آینده با جذب چند بازیکن شرایط بهتری پیدا می کند.
برای برد مقابل استقلال به میدان رفته بودیم

مسیح زاهدی درباره تساوی تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: خداراشکر بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. ما برای برد مقابل استقلال به میدان رفته بودیم و با وجود اینکه چند مصدوم داشتیم بازی خوبی انجام دادیم. ما چند موقعیت خوبی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. استقلالی ها نیز فکر می کنم دو فرصت گلزنی داشتند و در کل بازی خوبی بود.

وی ادامه داد: استقلال تیم پرمهره ای است و نمی شود گفت که تیم ما شرایط بهتری از نظر بازیکن نسبت به استقلال داشت. استقلال تیم بزرگی است که البته نسبت به سال گذشته از نظر تیمی شرایط چندان خوبی ندارد و مثل پارسال بازی نمی کند. از همه مهم تر امید ابراهیمی سال گذشته نقش کلیدی در استقلال داشت که امسال حضور ندارد. با این وجودمن فکر می کنم تیم ما عملکرد خوبی داشت و بازی نسبتا مناسبی با استقلال انجام دادیم. هرچند که می توانستیم پیروز از زمین خارج شویم و این اتفاق نیفتاد.

مدافع ماشین سازی درباره شرایط تیمش در هفته های گذشته بیان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد اما از نظر تعداد بازیکن در مضیقه هستیم. ما کلا 10، 11 بازیکن بزرگسال داریم که چند نفر هم مصدوم شدند. مچ من قبل از بازی با استقلال در رفته بود و با وجود درد دیروز بازی کردیم. فرید بهزادی کشاله ام درد می کند اما بازی کرد. با این حال فکر می کنم جوانان خوبی داریم که می توانند به سود ماشین سازی کار کنند. بازیکنانی مثل سعید مهری، خرم الحسینی و ... دیروز هم عالی کار کردند و فکر می کنم با حضور آنها ماشین سازی آینده خوبی دارد.

زاهدی در پایان افزود: ما در نیم فصل باید چند بازیکن جذب کنیم. اگر بازیکنانی که مد نظر کادرفنی هستند در نیم فصل به خدمت گرفته شوند، تیم مان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3na5wk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدعی و قدرتمند همچون استقلال اما اینبار در دیار شوش!