تاریخ انتشار: 1397/08/17 17:20
کد خبر: 122659

وعده کامیابی نیا درصورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا

هافبک پرسپولیس می گوید بازیکنان باید با تمام توان برابر کاشیما بازی کنند.
وعده کامیابی نیا درصورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا

کمال  کامیابی نیا در این باره گفت: خدا را شکر با درایت کادرفنی توانستیم به این مرحله برسیم و هواداران مان را راضی کنیم. باید هرچه در توان داریم بگذاریم چون 90 دقیقه آخر است. کاشیما تیمی نیست که نتوانیم جبران کنیم و باید در دقایق اول به گل برسیم.

او ادامه داد: مهم نیست من گل بزنم یا نه و مهم تیم است. به هرحال اگر بازی را دیده باشید ما در نیمه اول خوب بودیم و در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردیم که این به دلیل شرایط خواب و شرایط آب و هوایی بود. 6 ساعت اختلاف زمانی داشتیم و این وقعا سخت بود. امیدوارم کاشیما هم در بازی برگشت با همین مشکل روبرو شود.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه تیم کاشیما به حضور پرتعداد هواداران عادت دارد هم گفت: آنها با این شرایط آشنا هستند ولی ورزشگاه آنها 35 هزار نفری است و ورزشگاه آزادی جوش کاملا فرق دارد. وقتی کاشیما 85 یا 90 هزار هوادار ببیند خیلی فرق دارد. ما السد و الدحیل را هم با کمک همین هواداران شکست دادیم.

کامیبانی در مورد اینکه پرسپولیس برای بازی روز شنبه تنها 11 بازیکن دارد هم گفت: بازیکنان جوان ما خیلی خوب هستند. نظر آقای برانکو است و هرکسی آماده باشد بازی می کند.

او در مورد گلزنی اش در بازی فینال هم گفت: واقعا دوست دارم گل بزنم و به تیم کمک کنم، اگر موقعیت پیش بیاید چراکه نه. واقعا مهم قهرمانی تیم است و حیف است تیمی که به اینجا آمده موفق نشود.

هافبک پرسپولیس می گوید بازیکنانش باید با تمام توان بازی کنند: باید طوری بازی کنیم که اگر از زمین آمدیم بیرون توان راه رفتن نداشته باشیم. اگر قهرمانی بشویم این انرژی برای جشن قهرمانی برخواهد گشت. تیم ما خیلی سختی کشید و باید تمام توان مان را بگذاریم چون خیلی حیف است تا بدین جا رسیده ایم قهرمان نشویم. به نظر خودم کاشیما قوی تر از الدحیل و السد نیست.

کامیابی نیا در پاسخ به این سوال که در صورت قهرمانی چه کاری انجام می دهد هم گفت: ما قهرمان بشویم 500 لباس خودم را رایگان در ورزشگاه کاظمی به هواداران می دهم و البته بازیکنان تیم را به رستوران می برم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7zpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست ویژه سیدجلال از هواداران پرسپولیس