تاریخ انتشار: 1397/08/18 01:07
کد خبر: 122599

سربازان ذوبی‌ها در ارتش تراکتور؛ پرشورها شوخی ندارند!

با توجه به رایگان بودن دیدار فردای تراکتورسازی و ذوب آهن انتظار می‌رود با حضور هواداران پرشور تراکتورسازی کار برای ذوب آهنی ها سخت شود.
سربازان ذوبی‌ها در ارتش تراکتور؛ پرشورها شوخی ندارند!

تیم تراکتورسازی در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر در تبریز از ذوب آهن پذیرایی می کند. این بازی علاوه بر اینکه برای هواداران تبریزی اهمیت زیادی دارد و برد  آن می تواند تراکتور را 22 امتیازی کرده و به صدرجدول نزدیک تر کند، برای 3 بازیکن سرخپوش هم حساسیت ویژه ای دارد.

احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور 3 بازیکن سربازی هستند که نیم فصل سال گذشته با حاشیه های فراوان ذوب آهن را به مقصد تراکتورسازی ترک کردند و همین موضوع شکایت باشگاه اصفهانی را در پی داشت.

این 3 بازیکن که اواسط خدمت سربازی شان را سپری می کنند حالا در هفته دوازدهم لیگ برتر انگیزه زیادی برای بازی با ذوب آهن خواهند داشت. این در حالی است که مدیرعامل تراکتورسازی چند هفته قبل در دیدار با سعید آذری به پرونده شکایت ذوب آهن از تراکتور و 3 بازیکن مذکور خاتمه داد و حالا آنها در وضعیت صلح مقابل تیم سابق شان قرار می گیرند.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در اقدامی قابل توجه تماشای این دیدار را رایگان اعلام کردند و همین موضوع احتمالا باعث خواهد شد ورزشگاه یادگار روز جمعه لبریز از تماشاگر شود.

تراکتوری ها در این فصل با توجه به تغییراتی که در امر مالکیتی ایجاد شد و همچنین بازیکنان سرشناسی که به این تیم پیوستند برای تیم شان سنگ تمام گذاشتند و قطعا مقابل ذوب آهن نیز سرخپوشان را تنها نخواهند گذاشت.

 پرشورها در بازی های خانگی و بیرون از خانه و در حالی که هیچ کدام از مسابقات رایگان هم نبود، حضور خوبی در ورزشگاه ها داشتند و تاکنون رکورددار تعداد تماشاچی در لیگ هجدهم هستند.

با توجه به رایگان بودن این دیدار انتظار می‌رود استقبال خوبی این جدال حساس شود. حمایت هواداران تبریزی بدون شک کار را برای شاگردان نمازی سخت می‌کند.

این دو فردا تقابل جذابی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز خواهند داشت و باتوجه به شرایط جدول و همچنین فشارهای موجود روی خودشان، ملزم به کسب سه امتیاز هستند.

آمار و ارقام:

* تراکتورسازی چهار برد پیاپی داخل خانه دارد و در صورت کسب پیروزی برابر ذوب آهن به پنجمین برد متوالی خانگی‌اش می‌رسد.

* تراکتورسازی در سه بازی اخیرش نتوانسته کلین شیت کند.

* ذوب آهن تنها بردش در این فصل را در تبریز برابر ماشین سازی به دست آورده است‌‌.

* ذوب آهن در سه دیدار اخیرش به نتیجه تساوی رضایت داده است.

کوبل داوری:

محمدحسین زاهدی فرد – بابک داوری – مهدی عالیقدر – کوپال ناظمی - ناظر: بهرام مهرپیما

گفتنی است دیدار تراکتورسازی و ذوب آهن ساعت 15:30 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rppa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی - ذوب آهن؛ تقوی شگفتی می‌آفریند؟

رحمانی: ما بهتر از موقعیت‌ها استفاده کردیم
امیدوارم مقابل الدحیل نتیجه خوبی بگیریم؛