تاریخ انتشار: 1397/08/18 13:05
کد خبر: 122579

شرایط متفاوت پرسپولیس و کاشیما مصاف غیرت و همبستگی در مقابل فوتبال حرفه ای

سرخپوشان در شرایطی متفاوت در مقابل حریف ژاپنی قرار میگیرند.
شرایط متفاوت پرسپولیس و کاشیما مصاف غیرت و همبستگی در مقابل فوتبال حرفه ای

پرسپولیس و کاشیما شنبه ۱۹ آبان و از ساعت ۱۹:۳۰ در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم میروند.

پرسپولیس تا تمام کم و کاستی ها امیدوار است با حمایت هوادارانش و جنگندگی تمام عیار یک کامبک تاریخی بزند و آسیا را فتح کند.

در این بخش به بررسی مختصر شرایط فنی دو تیم میپردازیم.

پرسپولیس و کاشیما در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که مربیان دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می کنند. سرمربی کاشیما نیمکتی قوی و پربازیکن در اختیار دارد و برانکو دستی خالی و بازیکنانی کم تعداد و بی تجربه.

پرسپولیس برای این دیدار دو بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد که قطعا آنها افسوس حضور در فینال لیگ قهرمانان را خواهند خورد. سیامک نعمتی به خاطر اقدام بچگانه ای که در دیدار رفت برابر کاشیما انجام داد از زمین اخراج شد و حالا افسوس بازی برابر خیل عظیم هواداران تیمش را خواهد خورد.

اما وضعیت امید عالیشاه تا حدودی متفاوت است. او به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است. پزشکان تلاش زیادی کردند تا وی را به دیدار برگشت برسانند اما ثمری نداشت و او دومین بازیکن اصلی برانکو بود که فینال را از دست داد.

با از دست دادن این دو بازیکن، پیش بینی ترکیب اصلی سرخپوشان کار سختی نیست. برانکو گزینه های زیادی برای انتخاب ندارد و ناچار است با همین داشته ها برابر تیم آماده و پربازیکن کاشیما بازی کند.

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، شایان مصلح، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن، آدام همتی، علی علیپور و گادوین منشا بازیکنانی هستند که در ترکیب سرخپوشان به میدان خواهند رفت.

برانکو باید خوش شانس باشد که بازیکنی مصدوم نشود و بتواند نود دقیقه کامل بازی کند چرا که او نیمکتی را در اختیار دارد که بازیکنان نشسته بر آن جوان و کم تجربه هستند اما از انگیزه زیادی برای بازی در فینال لیگ قهرمانان برخوردارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dz5qd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوزوکی: جو وحشتناکی در ورزشگاه آزادی وجود دارد