تاریخ انتشار: 1397/08/18 15:16
کد خبر: 122565

مهاجمان استقلال نمی‌توانند کار را تمام کنند!

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین دیدار استقلال در لیگ گفت: متأسفانه مساوی نتیجه خوبی برای دو تیم نبود، به ویژه استقلال که در این برهه فشار زیادی را تحمل می‌کند.
مهاجمان استقلال نمی‌توانند کار را تمام کنند!

 با بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو فعلی کمیته فنی درخصوص عملکرد استقلال در دیدار مقابل ماشین‌سازی و دیگر حواشی تیم به گفتگو نشستیم.

* استقلال- ماشین‌سازی تبریز را چطور دیدید؟

دیدار پرتلاطم و فیزیکی را شاهد بودیم. سرعت بازی از سوی هر دو تیم قابل قبول بود. استقلال و ماشین‌سازی موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، اما سهم آبی‌ها از این موقعیت‌ها بیشتر بود. نسبت به بازی گذشته استقلال بهتر کار کرد و از نظر من بازیکنان تمام تلاش خود را در بازی به نمایش گذاشتند. متأسفانه مساوی نتیجه خوبی برای هر دو تیم نبود، به ویژه استقلال که در این برهه فشار زیادی را تحمل می‌کند. امیدوارم در بازی بعد روند کار برای شاگردان شفر بهتر شود.

* ضعف استقلال را در کدام نقطه از زمین دیدید؟

استقلال در موقعیت‌سازی به ویژه در این بازی بسیار خوب بود و فشار زیادی روی دروازه حریف گذاشت، اما مهاجمان نمی‌توانند کار را تمام کنند. شاید این به دلیل استرس و هجمه زیادی باشد که روی این تیم است. مهاجمان در ضربات آخر اصلاً خوب نبودند و در این بازی هم این ضعف بسیار دیده شد.

* از نظر شما بهترین بازیکن استقلال چه کسی بود؟

همام طارق هافبک عراقی استقلال عملکرد خوبی داشت. او موقعیت‌های زیادی را برای مهاجمان طراحی کرد، اما هیچ کدام به گل ختم نشد!

* علی کریمی برای دومین بازی است که در ابتدای مسابقه مصدوم می‌شود!

علی کریمی هافبک بسیار خوبی است. مصدومیت او دلیل خاصی نداشت. کریمی با بازیکن حریف برخورد داشت و آقای شفر مجبور به تعویض شد. کریمی در همین چند دقیقه حضورش خیلی خوب میدان‌داری کرد و نمایش خوبی داشت، اما مصدومیت مانع ادامه کار او شد.

* استقلال در بازی بعدی به مصاف پدیده می‌رود...

اصولاً استقلال در بازی‌های دشوار بهتر بازی می‌کند. بازی خوبی را روز جمعه شاهد هستیم. تیم پدیده بهترین تیم لیگ برتر است. آن‌ها از نظر فنی عالی هستند، بازیکنان دونده‌ای دارند و سرعت حمل توپ‌شان بالاست. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم و استقلال با پیروزی بر پدیده اتفاقات تلخ گذشته را فراموش کند.

* و، اما حرف آخر...

با این مساوی فشار زیادی روی تیم استقلال می‌آید. از هواداران می‌خواهم کمی صبر داشته باشند. مطمئن هستم تیم آقای شفر به زودی به روند خوب خود بازمی‌گردد و نتایج قابل قبولی خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqmy8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران استقلال حق دارند که نگران باشند / تیام برای استقلال سم است!
بهتاش فریبا: