تاریخ انتشار: 1397/08/18 20:48
کد خبر: 122510

دایی: بازیکنان باید از خواب بیدار شوند/ گلر ما مقابل سپاهان بد بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: 90 درصد برد سپاهان به دلیل حضور کی روش بود که دو گل زد، بازیکنان در مهار او خوب عمل نکردند.
دایی: بازیکنان باید از خواب بیدار شوند/ گلر ما مقابل سپاهان بد بود

 علی دایی پس از شکست 3 بر صفر سایپا مقابل سپاهان اظهار داشت: فکر می کنم امروز یکی از بدترین بازی‌هایمان را انجام دادیم. در خط دفاع خیلی پراشتباه ظاهر شدیم و در خط حمله هم خوب نبودیم. به چیزهایی باختیم که در طول هفته با بچه ها کار کرده بودیم. گل‌هایی که خورده بودیم روی ارسال هایی بود که در طول هفته کار کردیم و گوشزد کردیم. 90 درصد این برد به دلیل حضور کی روش بود که دو گل زد. بازیکنان در مهار او خوب عمل نکردند.

سرمربی سایپا عنوان کرد: گلر ما هم در این مسابقه خوب نبود و هر توپی که روی دروازه آمد گل شد. یکی از بدترین بازی‌های ما بود. بازیکنان باید از خواب بیدار شوند. آنها هفته قبل را با پیروزی پشت سر گذاشتند و فکر کردند می‌توانند همه تیم‌ها را ببرند. اما این‌طور نیست باید به خودمان بیاییم و اشتباهاتمان را برطرف کنیم چون بازی‌های سختی در پیش داریم.

وی‌ ادامه داد: اختلاف ما در این بازی ۳ گل نبود اما متأسفانه خودمان خوب نبودیم و دقیقا از نقاطی گل خوردیم که در طول هفته بارها آن را تمرین کرده بودیم و از حریف شناخت داشتیم، اما متأسفانه گوش شنوایی در زمین نبود و برنامه‌هایمان اجرا نشد.

دایی با اشاره به اینکه درصد مالکیت توپ ما شاید بیشتر از سپاهان بود گفت: با این وجود نتوانستیم یک موقعیت هم روی دروازه حریف داشته باشیم. سپاهان خوب بازی کرد و بازی را بست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6bgz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاحبه ای جذاب و خواندنی با علی دایی/کی گفته پرسپولیس پول ندارد؟ آنها پولداترین اند