تاریخ انتشار: 1397/08/19 09:33
کد خبر: 122459

میثم تهیدست: استراتژی سپیدرود کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی و خارج از خانه است

مدافع سپیدرود گفت: استراتژی سپیدرود کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی و خارج از خانه است
میثم تهیدست: استراتژی سپیدرود کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی و خارج از خانه است

به گزارش فرتاک ورزشی، مدافع سپیدرود رشت با اشاره به اینکه چه در دیدارهای خانگی و چه خارج از خانه برای کسب پیروزی به میدان می‌روند گفت: فولاد در هفته‌های اخیر نتایج مناسبی کسب نکرده ولی این تیم را دست‌کم نمی‌گیریم.

میثم تهیدست با اشاره به دیدار مقابل فولاد در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با پیروزی دل‌چسبی که مقابل پارس جنوبی جم کسب کردیم روحیه بازیکنان بالا رفته است و تمرینات خوبی در هفته گذشته انجام دادیم، امیدواریم روند رو به رشد خود را ادامه داده و با دست‌پر به رشت بازگردیم.

وی بابیان اینکه استراتژی سپیدرود در بازی‌های داخل خانه و خارج از خانه کسب سه امتیاز است گفت: فولاد در هفته‌های اخیر روند خوبی را طی نکرده و نتایج ضعیفی کسب کرده است ولی شرایط بد این تیم باعث نمی‌شود آن‌ها را دست‌کم بگیریم و با تمام قوا به مصاف نماینده اهواز می‌رویم.

مدافع سپیدرود دلیل تحول خط دفاعی سپیدرود را مسئولیت‌پذیری بیشتر بازیکنان دانست و افزود: تمامی بازیکنان به‌خوبی کارهای دفاعی را انجام می‌دهند و تیممان در فاز دفاعی در شرایط خوبی به سر می‌برد، خط دفاعی قدرتمند سپیدرود نقطه اتکای این تیم است.

تهیدست با اشاره به چهار دیدار باقی‌مانده سپیدرود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بیان کرد: چهار دیدار تعیین‌کننده مقابل فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران و استقلال تهران در پیش داریم، بازی مقابل نفت مسجدسلیمان یک دیدار شش امتیازی بوده، دربی شمال نیز از حساسیت‌های خاص خود برخوردار است و در آخرین دیدار به مصاف تیم قدرتمند استقلال در رشت می‌رویم.

وی با اذعان به اینکه سپیدرود با کسب نتایج مطلوب در چهار دیدار باقی‌مانده از قعر جدول جدا می‌شود تصریح کرد: حساب ویژه‌ای روی این مسابقات بازکرده‌ایم و می‌خواهیم با کسب نتایج مطلوب به تعطیلات زمستانی رفته و با آمادگی بیشتری در نیم‌فصل دوم به مصاف رقبا برویم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7zb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تهیدست: برای کسب امتیاز به تبریز می رویم/به زودی روند بردهایمان در لیگ آغاز می شود