تاریخ انتشار: 1397/08/19 12:29
کد خبر: 122445

شکست سنگین الشحانیه برابر الدحیل؛ شروع رضاییان در لیگ ستارگان با گلزنی

ملی پوش ایرانی الشحانیه در نخستین بازی خود برای این تیم موفق به گلزنی مقابل الدحیل شد.
شکست سنگین الشحانیه برابر الدحیل؛ شروع رضاییان در لیگ ستارگان با گلزنی

به گزارش فرتاک ورزشی، در آستانه‌ی بازی بزرگ دو تیم که در آلمان از آن به عنوان کلاسیکر یاد می‌شود بر خلاف سالهای گذشته در رسانه‌های آلمانی به جای صحبت از شانس بالای بایرن برای پیروزی از این گفته می‌شود که در صورت شکست بایرن مقابل دورتموند اختلاف امتیاز دو تیم به 7 خواهد رسید، اختلافی که جبرانش برای بایرن دیگر عملاً غیرممکن خواهد بود. حتی اولی هوینس رئیس بایرن مونیخ که همیشه به لاف زدن درباره‌ی قدرت تیمش شهرت دارد در روزهای گذشته قبول کرده بود که بایرن روی کاغذ شانس کمتری برای پیروزی در این کلاسیکر دارد. هوینس در واقع‌بینی‌ای که از دید هواداران بایرن عجیب به نظر می‌رسید گفته بود:" واقعیت این است که اکثراً ما را تیم ضعیف‌تر به حساب می‌آورند".

هوینس در ادامه‌ی حرفهای عجیبش در آستانه‌ی اولین کلاسیکر امسال گفته بود:" ما به عنوان بایرن همیشه قصد داریم به قهرمانی برسیم و شرایط تیم هر چه باشد رقبای ما مطمئن باشند که بایرن تیمی نیست که سقوط کند. تیم ما در حال حاضر دوران گذار را سپری می‌کند".

روزنامه‌ی آلمانی بیلد با انتشار مطلبی ضمن انتقاد از هوینس نوشت آقای هوینس می‌داند که تیمی که در حال گذار است باید برای ایجاد تغییرات در تیمش جسارت داشته باشد و از تغییرات بزرگ نترسد. چیزی که در این فصل در بایرن کمتر به چشم آمده است. بایرن در ابتدای فصل بازیکنان مهمی مثل ویدال، رودی و برنات را از دست داد. اقدامی که از همان زمان هواداران بایرن را نگران فصل جدید کرده بود. با اینکه بایرن به اندازه‌ی کافی بازیکنان جوان و بااستعداد در اختیار داشت تا بتواند خود را بازسازی کند، بازیکنانی مثل گنابری، سانچز، گورتزکا، تولیسو، کومان، سوله و کیمیچ، ولی کادر فنی با شروع فصل جدید عده‌ای از ستاره‌های جوان‌ خود را در بازی‌های حساس نیمکت‌نشین کرد بدون اینکه دلیل فوتبالی موجهی برای آن ارائه دهد.

نیکو کوواچ که بعد از هدایت آینتراخت فرانکفورت در فصل گذشته، دومین فصل سرمربی‌گری خود را در بایرن پشت سر می‌گذارد در این شرایط نتوانسته در تیم خود به یک ترکیب ثابت دست پیدا کند و در پروراندن رهبران درون تیمی ناکام بوده است.

استراتژی مخصوص او یعنی استفاده‌ی چرخشی از بازیکنان در بازی‌های مختلف هم برای باشگاهی مثل بایرن کارآمد نبوده و به مشکل همیشگی این تیم تبدیل شده است.

روزنامه‌ی زود دویچه زایتونگ در گزارشی با اشاره به شرایط بایرن نوشت:" اگر در بایرن مونیخ یک سیستم سلسله‌مراتبی بین بازیکنان ایجاد شده بود، سیستم چرخشی می‌توانست به کار این تیم بیاید. یعنی اگر سرمربی تیم از همان هفته‌های اول چهار یا پنج نفر از بازیکنانش را به عنوان رهبران تیم دستچین کرده بود و به بقیه فهمانده بود که باید از آنها حرف‌شنوی داشته باشند، چه بازیکنان بزرگ و چه جوانترها وقتی روی نیمکت می‌نشستند می‌دانستند که این نیمکت‌نشینی برای استراحت و آمادگی بیشترشان در بازی‌های بعدی است و نه به خاطر اینکه مورد غضب سرمربی قرار گرفته‌اند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg5bz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



روایت جالب آزمون و رضاییان از گل ایران به مراکش