تاریخ انتشار: 1397/08/22 20:27
کد خبر: 121934

بازیکنان پرسپولیس معنای غیرت را کاملا به نمایش گذاشتند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در مسیر فینال آسیا اعلام کرد کلماتی برای ستایش آنها وجود ندارد.
بازیکنان پرسپولیس معنای غیرت را کاملا به نمایش گذاشتند

حمید درخشان، پیشکسوت و سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص نمایش پرسپولیس در فینال گفت: هیچ ایرادی به کار بازیکنان وجود ندارد. آنها در اوج مشکلات و خستگی درس غیرت دادند و در مورد این تیم اصلا نباید فنی صحبت کرد، هرچند آنها با کیفیت بالای فنی و فردی خود توانستند حریفان قدرتمند را یکی پس از دیگری تسلیم خواسته بزرگ خود کنند.

وی ادامه داد: من چیزی جز اینکه بگویم دم تک تک بچه‌ها گرم نمی‌توانم بگویم. آنها معنای غیرت را کاملا به نمایش گذاشتند. هیچ کس نمی‌تواند عملکرد فنی آنها را با این شرایط زیر سوال ببرد. این حرف‌ها که رقبا بازیکنانی با قرارداد یک سال بودجه فوتبال ایران و زیرساخت‌های بزرگی دارند کاملا کلیشه شده است و نمایش این بچه‌ها باعث شد تا همه تنها به ستایش آنها بپردازند. حق‌شان طلای این مسابقه بود اگر خسته راهی فینال نمی‌شدند.  این نمایش آنها برای همه ما ارزش طلا دارد.

درخشان در واکنش به این سوال که آیا با این مسیری که پرسپولیس پیموده آیا می‌توان امیدوار بود بار دیگر تیم ایرانی راهی فینال شود گفت: اینکه بخواهیم ساده به این مسیر نگاه کنیم فریب خورده‌ایم و حاصل آن همین می‌شود که سال‌ها باید حسرت حضور در فینال را بخوریم. تیم‌ها از هر نظر نیاز به تقویت دارند تا در این مسیر به افتخار دست پیدا کنند. هم از حیث امکانات و لجستگی. برای همین است که می‌گویم باید به تیم افتخار کرد که اینچنین به فینال آسیا رسید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص محرومیت نقل و انتقالاتی که باعث مشکلات بزرگی برای تیم شد گفت: وقتی می‌گوییم باید به تیم‌های رده پایه توجه بیشتری شود یکی از آنها به این خاطر است. از هر حیث توجه به فوتبال پایه سودمند است. بودجه یک سال تیم پایه مطمئنا از دو میلیارد بیشتر نخواهد شد اما وقتی از همین تیم سه بازیکن در پروسه سه ساله به تیم بزرگسالان راه یابد سودآوری آن بیشتر خواهد بود. یا اگر کار بزرگی صورت گرفته بود حداقل در این مقطع بازیکنان تیم پایه می‌توانستند به کمک تیم اصلی بیایند. فشار بازی‌ها واقعا بازیکنان را خسته کرده بود و مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی از این مساله کم تاثیر نبوده است. امیدوارم در ادامه توجه بیشتری به مسائل مدیریتی صورت گیرد. موفقیت‌های زودگذر نباید مانع از این شود که به آینده توجه نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j69gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشان: هیچ کس نمی‌تواند نسبت به این تیم ناامید باشد