تاریخ انتشار: 1397/08/22 22:49
کد خبر: 121913

حضور استیماچ در تیم فولاد خوزستان تکذیب شد

​مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: حضور ایگور استیماچ سرمربی 2 فصل گذشته سپاهان در تیم فولاد خوزستان شایعه بوده و آن را تکذیب می کنم.
حضور استیماچ در تیم فولاد خوزستان تکذیب شد

حبیب رضایی روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه ورزشگاه فولاد خوزستان در خصوص این موضوع که آیا مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با ایگور استیماچ به عنوان سرمربی جدید این تیم در حال مذاکره هستند  گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد و من ناراحت هستم که چرا هر خبری در فضای مجازی نشر داده می شود، ما اصلا با استیماچ حرفی نزدیم چه برسد به این که بخواهیم با او مذاکره کنیم. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه با یحیی گل محمدی مذاکراتی داشته است گفت: خیر با این مربی صحبتی نکردیم اما متاسفانه در فضای مجازی عنوان می شود که باشگاه فولاد خوزستان قصد به کارگیری یحیی گل محمدی را دارد.

وی با اشاره به این که برای نیم فصل تیم خود را تقویت خواهیم کرد گفت: بنا داریم در نیم فصل صد در صد بازیکن جذب کنیم اما با توجه به هزینه های باشگاه تنها بازیکن داخلی جذب خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا کلنگ احداث ورزشگاه فولاد آرنا، پیشرفته‌ترین ورزشگاه ایران از سال 1387 به زمین زده شد؛ این ورزشگاه در زمینی به مساحت 22 هکتار و با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال (بدون احتساب توقفگاه اختصاصی و جاده‌های دسترسی، استخر، زمین تمرین و سالن تکنیک) بنا شده است. 

فاصله نزدیک سکوها به زمین چمن با توجه به نبود پیست تارتان از ویژگی‌های بارز آن محسوب می شود. همچنین از ویژگی‌های اصلی این ورزشگاه می‌توان به مسقف بودن آن و بهره‌مندی از چمن خارجی اشاره کرد. تکنولوژی ساخت این ورزشگاه 27 هزار نفری که چادرهای سقف آن از اروپا خریداری شده است، از کشور آلمان گرفته شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9dvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری از افتتاحیه ورزشگاه مجهز فولاد خوزستان