تاریخ انتشار: 1397/08/23 00:49
کد خبر: 121897

ادامه بن‌بست‌های پرسپولیس برانکو با مصدومیت مدافعین

با توجه به شرایط مصدومیت طولانی مدت مدافعان اصلی پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ به اجبار هم که شده می بایست در زمستان وارد بازار نقل و انتقالات شود.
ادامه بن‌بست‌های پرسپولیس برانکو با مصدومیت مدافعین

 مصدومیت بسیار بد موقع محمد انصاری و حسین ماهینی که از کلیدی ترین بازیکنان پرسپولیس به حساب می آمدند عملا تیم برانکو را در شرایط فوق العاده بدی قرار داده که حالا سوای بر بحران در خط هافبک و حمله، خط دفاعش نیز بحران زده شده است.

مطمئنا محمد انصاری و حسین ماهینی تا پایان فصل جاری به هیچ عنوان نخواهند توانست در ترکیب پرسپولیس حضور پیدا کنند و برانکو برای رفع مشکلات خود در قلب دفاع، بدون شک می بایست خرید های موثری را صورت دهد، این اتفاق اما در بدترین زمان ممکن رقم خواهد خورد! در نیم فصل  زمستانی که هیچ تیمی راضی نخواهد شد مهره کلیدی اش را در اختیار تیم دیگری قرار بدهد  و از سویی دیگر مشکلی که شاید سرخ ها در وهله دوم با آن روبرو خواهند شد، میل باطنی بازیکنان است! چرا که در فصل بعدی، حسین ماهینی و محمد انصاری به میادین بازخواهند گشت و جایگاه آنان کاملا نامطمئن خواهد بود!

اولین گزینه پیش روی پرسپولیس، خرید های خارجی است! اما سابقه بد سرخ ها در خرید های خارجی همه را می ترساند! اینکه باز هم الکسی پلیانسکی دیگری به پرسپولیس منتقل نشود حتی یکی از وحشت های کادر فنی این باشگاه است و آنها خود می دانند که در زمستان هیچ ستاره قابل اتکایی بی باشگاه نمانده است، پس به خودی خود گزینه های خارجی خط خواهند خورد.

در لیگ برتر نیز مدافع چندان کارآمدی که باشگاه ها نسبت به آن بی نیاز باشند عملا در نیم فصل زمستانی وجود ندارد و به اجبار برانکو باید سطح انتظارات خود را پایین بیاورد به محدود گزینه های لیگ اکتفا کند؛ مهدی شیری مدافع از پیش خریداری شده سرخ ها در تعطیلات زمستانی به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد، اما هنوز هم خلاء انصاری و ماهینی به چشم می خورد.

یوسف سیدی مدافع سابق تراکتورسازی تبریز که از این تیم کنار گذاشته شده است و پیش تر ابراز علاقه به پرسپولیس کرده است، از گزینه های برانکو است که می تواند با هزینه ای مناسب و البته شرایطی متناسب با ترکیب سرخ ها راهی این تیم شود، البته در صورتی که تی تی ها رضایتنامه او را برای حضور در پرسپولیس صادر  کنند.

حجت حق وردی دیگر گزینه برانکو است که از فصل پیش تا به امروز هنوز ذهن این مربی کروات را به خود مشغول کرده تا چهارمین خرید پرسپولیس از پیکان صورت بگیرد او نیز سرخپوش شود! نکته جالبی که در مورد گزینه های پرسپولیس وجود دارد این است که آنها چندان اسم و رسم دار نیستند و تعادل ترکیب و حتی نیمکت باشگاه را هم برهم نمی ریزند، اما هنوز هم همه چیز به تصمیم نهایی ایوانکوویچ بستگی دارد، شاید او با یک خرید بخواهد فصل را ادامه دهد و شاید هم به سراغ گزینه های برون مرزی برود! اما بدون شک پرسپولیس بن بست بسیار بزرگی را پیش رو دارد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kgle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت برانکو به فوتبال ایران پس از ناکامی در آسیا