تاریخ انتشار: 1397/08/23 02:02
کد خبر: 121893

اختصاصی/ در ستایش از حضور پرشور وآشتی هواداران تبریزی با فوتبال/یادگار امام جهنمی برای همه رقبا

هوادارن تراکتور این فصل بالاترین میانگین حضور هواداران در استادیوم را با اختلاف در اختیار دارند.
اختصاصی/ در ستایش از حضور پرشور وآشتی هواداران تبریزی با فوتبال/یادگار امام جهنمی برای همه رقبا

فیاض صادقی؛ تراکتور سازان تبریزی در بدو صعود به لیگ از حمایت بیشمار هواداران برخوردار بودند ولقب پرشورهای لیگ برازنده انها شده است

هواداران این تیم مخصوصا بعد از صعود به لیگ ودر فصل اول ودوم تقریبا در همه بازیها ورزشگاه یادگار امام را پر می کردند و جو وحشتناکی برای رقبا ایجاد مینمودند ؛جو یادگار امام به گونه ی بود که حتی تیم های پرسپولیس واستقلال که از تیم های پرطرفدار ایران بحساب می آیند نتوانند بازی راحتی در تبریز داشته باشند واکثرا تیم بازنده در یادگار امام لقب بگیرند.

فرهنگ منحصر بفرد هواداران وانگیزه دادن به بازیکنان بعد از دریافت گل با شعار عیبی یوخ نیز به فرهنگ فوتبال ایران تبدیل شد وهمین شعارها باعث شد بازیکنان تراکتور خیلی زود به بازی برگردند

اما بعد از اتفاق عجیب وغریب در بازی آخر تراکتور مقابل نفت که به نوعی بازی فینال هم بود وباعث از دست رفتن قهرمانی تیم آذربایجانی شد تعدادی ازهوادارن تراکتور از استادیوم قهر کردند ودیگر مثل سابق ورزشگاه را پر نکردند.

این اتفاق در دو سه فصل بعد نیز ادامه داشت تا اینکه این تیم به بخش خصوصی منتقل شد ومحمد رضا زنوزی امتیاز این تیم را خرید.

مالک متمول با خرید ستارگان بزرگ ایرانی وعضو تیم ملی وبا جذب بازیکنان با کیفیت خارجی این تیم را بیش ازپش پرستاره تر وتماشاگران را راغب کرد تا به دیدن تیم محبوب خود به استادیوم بیایند.

بازیهای جذاب وتماشاگر پسند ؛وجود چند ستاره بین المللی در قرمز پوشان تبریزی باعث شده این روزها هواداران این تیم نیز استقبال پرشوری داشته باشند ودوباره لقب پرشور ها برازنده این تیم دوست داشتنی تبریزی باشد.

 هواداران پرشمار تراکتور بار دیگر با سکوها آشتی کردند واین بار رویایی بزرگی درکنار تیم خود در سر دارند ومیخاهند درکنار حمایت زنوزی جشن قهرمانی را درلیگ برپا کنند وبه آسیا نشان دهند تراکتور تیم هست که بزودی به غول آسیا تبدیل خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgraz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پول کلان هم نتوانست توشاک را نگه دارد