تاریخ انتشار: 1397/08/23 22:09
کد خبر: 121787

دو میهمان ویژه در بازی امروز سایپا و ماشین سازی

دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی دو مهمان ویژه داشت. مهمان هایی که با حضور روی سکوهای ورزشگاه دستگری به تماشای دیدار این دو تیم پرداختند.
دو میهمان ویژه در بازی امروز سایپا و ماشین سازی

پیش از این ندیده بودیم که علی پروین برای تماشای بازی یکی از تیم های لیگ برتری راهی ورزشگاه شود و از روی سکوها باز تیم مورد نظر را به نظاره بنشیند. اما عصر امروز این اتفاق افتاد و در حالی که حدودا پانزده دقیقه از آغاز دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی گذشته وی پا به سکوهای و سپس جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی گذاشت و در کنار رضا درویش نشست و به تماشای بازی دو تیم پرداخت.

 

البته رابطه خوب پروین و مدیرعامل نارنجی پوشان پیش از این نیز باعث شده بود تا او در مناسبت هایی خاص راهی باشگاه سایپا شود و پر بیراه نیست اگر بگوییم همین رفاقت درویش و پروین موجبات حضور سلطان سرخ پوشان را به ورزشگاه فراهم کرد.

 

اما به غیر از علی پروین ورزشگاه دستگردی امروز یک مهمان دیگر نیز داشت. فراز کمالوند که به تازگی از سرمربیگری تیم دسته یکی اکسین کنار کشید به تماشای بازی این تیم نشست. البته درباره این مربی گفته می شود یک تیم لیگ برتری مذاکراتی برای نشستن روی نیمکت به انجام رسانده اما در این باره نقل تایید شده ای در دست نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obgyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته دوازدهم لیگ برتر / یاران علی دایی جای استقلال را گرفتند