تاریخ انتشار: 1397/08/24 01:50
کد خبر: 121760

هشدار صریح اینفانتینو و شیخ سلمان به مسئولان دولتی که از برنامه نود پخش نشد!/استعفای هر یک از ارکان فدراسیون به بهانه دو شغله بودن مساوی است با تعلیق فوتبال ایران!

یکی دیگر از بخش ها و گفت و گو های برنامه نود یک بار دیگر به دست مسئولان رسانه ملی و در جهت پیش برد سیاست های سازمان سانسور شد
هشدار صریح اینفانتینو و شیخ سلمان به مسئولان دولتی که از برنامه نود پخش نشد!/استعفای هر یک از ارکان فدراسیون به بهانه دو شغله بودن مساوی است با تعلیق فوتبال ایران!

به گزارش فرتاک ورزشی، برنامه نود که این روز ها گزینشی ترین دوران حیات خود را سپری می کند و به گواه کارشناسان روز به روز مخاطبان بیشتری را به طرز شگفت انگیزی از دست می دهد،این بار نیز در عمل به رسالت خود ناتوان ماند و نتوانست گفت و گوی خود را با نفرات اول AFC و FIFA پخش نماید.

عادل فردوسی پور که پس از ماجرای خارج کردن برنامه نود از کنداکتور شبکه سه سیما ظاهرا قافیه را به مسئولان بالا دستی اش بد باخته است،این بار نیز عملا در درون سیاست های کلان سازمان متبوعش حل شد!

آیتم گفت و گوی دیدنی این هفته دوربین این برنامه با شیخ سلمان و اینفانتینو که در آن این دو رسما و صراحتا به دولت ایران برای دخالت احتمالی در امور فدراسیون فوتبال که به گواه آن ها NGO به حساب می آید هشدار داده اند،در جدول پخش این برنامه قرار نگرفت تا شائبه همکاری سازمان صدا و سیما با دولت در جهت کنار گذاشتن ارکان فدراسیون به بهانه دو شغله بودن نزد طرف مقابل قوت بگیرد!

هشدار صریح الحن متولیان فوتبال در قاره کهن و جهان به شدت اهالی فوتبال را نگران ساخته و خاطرات تاسف بار برکناری محمد دادکان رئیس وقت فدراسیون فوتبال توسط دولت محمود احمدی نژاد و متعاقبا تعلیق رسمی فوتبال در ایران را در اذهان عمومی تداعی می سازد.

چه بخواهید و چه نخواهند فوتبال در ایران زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال FIFA و مطابق قوانین بین المللی باید اداره شود و از این حیث رسما در پازل سیاست دولت ها در سراسر دنیا گنجانده نخواهد شد که اگر امروز از کمک های نقدی و پاداش های مالی FIFA و AFC به باشگاه های ایرانی و تیم های ملی مان سخن به میان می آید،اظهر من الشمس است که آن ها دخالت دولت ها در امور جاری فدراسیون های تحت امر شان را نیز بر نمی تابند!

نویسنده: میلاد فاندر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8bj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فردوسی پور به حضور بانوان در استادیوم آزادی + فیلم