تاریخ انتشار: 1397/08/24 17:02
کد خبر: 121702

سرپرست ذوب‌آهن: تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای منصوریان فراهم کنیم

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باشگاه امیدوار است که بتوانیم با علیرضا منصوریان به روزهای بهتری برسیم.
سرپرست ذوب‌آهن: تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای منصوریان فراهم کنیم

و به نقل از سایت ذوب آهن، مجید حاج رسولیها تغییرات در رأس کادرفنی تیم فوتبال ذوب‌آهن و انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم را امیدوارکننده خواند و اظهار داشت: بالاخره نتایجی که ذوب‌آهن همراه با نمازی‌زاده به دست آورده بود با وجود کار فنی خوب او، قابل دفاع نبود. هرچند مشکلات داوری نیز در این نتایج تأثیرگذار بود و اشتباهات فردی هم وجود داشت که در نهایت شرایط تیم به اینجا کشیده شد و باشگاه تصمیم گرفت که این تغییرات را ایجاد کند.

وی ادامه داد: باشگاه امیدوار است که بتوانیم با علیرضا منصوریان به روزهای بهتری برسیم و هواداران و مسئولان باشگاه روزهای خوب ذوب‌آهن را ببینند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با اعلام اینکه تمرین امروز این تیم بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، گفت: سوم آذرماه با پارس جنوبی بازی داریم و تمرینات تیم از عصر امروز با حضور علیرضا منصوریان در ورزشگاه ملت و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران آغاز خواهد شد.

حاج رسولیها درباره برنامه‌های آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: منصوریان امروز برنامه مدنظرش را به ما اعلام می‌کند و تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای او فراهم کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره وضعیت مصدمان این تیم اظهار داشت: مسعود ابراهیم‌زاده به بازی با پارس جنوبی نمی‌رسد. عارف غلامی در حال انجام فیزیوتراپی است و از اوایل هفته آینده تمریناتش را با تیم شروع می‌کند و طبق گفته پزشک تیم، ان‌شالله به بازی با پارس جنوبی می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kjge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی توافقی «نمازی» از تیم فوتبال ذوب آهن