تاریخ انتشار: 1397/08/24 21:04
کد خبر: 121669

عکس | خواب و خمیازه عایدی مهمانان ویژه آزادی

نمایش نه چندان امیدوارکننده تیم ملی در نیمه اول بازی با ترینیداد و توباگو جز این که در سرمای ورزشگاه باعث کسلی و خواب آلودگی مهمانان شد، عایدی دیگری نداشت.

انتظار می رفت تیم ملی در آخرین بازی تدارکاتی خود در ورزشگاه آزادی نمایشی گرم و امیدوارکننده برابر حریف نه چندان قدرتمند خود داشته باشد اما ترکیب متفاوت و ناهماهنگی بازیکنانی که برای اولین بار تجربه بازی کنار هم را پیدا می کردند حسابی همه حاضران را کلافه کرد از جمله مهمانان ویژه حاضر در جایگاه وی آی پی که  اتفاقا چهره های شاخص در میان اندک حاضران در آزادی بودند.

در شبی که هنوز نشانه های فینال چند روز قبل لیگ قهرمانان آسیا روی دیواره های ورزشگاه به وفور دیده می شد وزیر ورزش و جوانان در کنار رئیس فدراسیون فوتبال، مقامات سفارت ترینیداد و توباگو همین طور فدراسیون فوتبال این کشور در کنار مربیان امید و پیشکسوتان و سرشناسان ایران از نمایش سرد و کسل کننده نیمه اول دو تیم به خصوص شاگردان کی روش در سرمای هوا و بازی حس خواب آلودگی پیدا کردند تا همین اتفاق توسط دوربین ها شکار شوند.

از دکتر سلطانی فر گرفته تا چهره های مطرح پشت وزیر ورزش همگی خواب آلود در سرمای آزادی یخ زدند و بازی دور از انتظار تیم ملی هم نتوانست خواب از سر آنها بپراند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgrlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج و تیم ملی امید تماشاگران ویژه تیم ملی