تاریخ انتشار: 1397/08/25 11:54
کد خبر: 121627

آدام همتی: شکست در فینال آسیا را جبران می کنیم

هافبک پرسپولیس که به تازگی به یار فیکس این تیم تبدیل شده، معتقد است تیمش به زودی ناکامی در فینال لیگ قهرمانان را جبران خواهد کرد.
آدام همتی: شکست در فینال آسیا را جبران می کنیم

 یکی از تغییرات مهم پرسپولیس برای حضور در فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا، حضور آدام همتی به جای سیامک نعمتی محروم و امید عالیشاه مصدوم بود. آدام که به عنوان وینگر راست به بازی گرفته شد، عملکرد خوبی داشت و تنها نقطه ضعف او، عدم هماهنگی با گادوین منشا بود.
آدام در مورد از دست رفتن قهرمانی در تهران به خبرورزشی گفت: «متاسفانه همین طور شد و با اینکه انگیزه‌های شخصی و تیمی فراوانی برای هر یک از ما وجود داشت، به آنچه که لیاقتش را داشتیم، نرسیدیم، اما زمان زیادی برای جبران باقی مانده و می‌توانیم همه اتفاقات فینال را در آینده جبران کنیم.»
این بازیکن جوان که نوه سعید راد، هنرمند و بازیگر سرشناس سینمای ایران است، ادامه داد: «من در پستی بازی می‌کردم که وظایف پیچیده‌ای داشتم، اما تلاشم را به کار گرفتم تا هواداران را راضی کنم. مربیان هم از عملکردم رضایت داشتند. فکر می‌کنم اگر می‌توانستیم روی یکی از موقعیت‌های نیمه اول به گل برسیم، وضعیت بهتری برای مان رقم می‌خورد و بازی همه ما بیشتر به چشم می‌آمد. حالا دیگر باید گذشته را فراموش کنیم و در مورد آینده و اتفاقات پیش روی مان صحبت کنیم. ما می‌خواهیم راه مهمی که شروع کرده ایم را ادامه بدهیم و مدام هواداران مان را خوشحال کنیم.»
همتی در نهایت گفت: «جو ورزشگاه آزادی در روز فینال بی نظیر بود. همه چیز عالی پیش رفت. این همان چیزی بود که ما می‌خواستیم. فرصت خوبی برای قهرمانی را از دست دادیم، اما همیشه فرصت‌های بیشتری پیش می‌آید و من شک ندارم که در آینده می‌توانیم موقعیت‌های بهتری برای کسب عنوان قهرمانی بسازیم. ما به تیم مان و عملکردی که داریم، اعتماد کامل می‌کنیم و کادرفنی هم می‌خواهد که پیشرفت پرسپولیس برای هر فصل ادامه داشته باشد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rklk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سفارت ژاپن ویزای بازیکن پرسپولیس را دیپورت کرد!