تاریخ انتشار: 1397/08/25 12:12
کد خبر: 121626

هر چه در توان داشتم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس به کار بستم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بهترین قاضی مردم هستند و هواداران می‌توانند در خصوص اینکه عملکرد من در پرسپولیس چطور بوده، اظهار نظر کنند.
هر چه در توان داشتم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس به کار بستم

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اینکه تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه مقابل پیکان بازی خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: سازمان لیگ اعلام کرده که ما باید دوشنبه ۲۸ آبان مقابل پیکان قرار بگیریم. ما برای این دیدار بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان مشکلی ندارند و با قدرت در این بازی حاضر خواهیم شد.
وی درخصوص اینکه با توجه به قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته، آیا او در پرسپولیس می‌ماند، تصریح کرد: تا روزی که افتخار خدمت به پرسپولیس را داشته باشم با تمام وجود برای این تیم و هواداران تلاش می‌کنم، اما هر زمانی که قانون بگوید کنار می‌روم تا فرد دیگری کار را در اختیاربگیرد، چون قانون از همه چیز مهمتر است.
گرشاسبی ادامه داد: خیلی خوشحالم که امسال توانستیم با درایت کادر فنی، بازیکنان و همچنین حمایت هواداران به فینال آسیا برسیم و خیلی دوست داشتم که با قهرمانی آسیا جشن خود را کامل کنیم، اما با این حال نتیجه خیلی خوبی در آسیا کسب کردیم که این موضوع نشان از وحدت و یکدلی بین اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دارد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود در مدت زمان حضور در این باشگاه رضایت دارد یا خیر؟ خاطر نشان کرد: بهترین قاضی مردم هستند و هواداران می‌توانند در این خصوص اظهار نظر کنند من هر چه در توان داشتم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس به کار بستم و امیدوارم تا روزی که در مسند کار قرار دارم بتوانم انتظارات هواداران بی شمار پرسپولیس را برآورده کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kj7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گفتگوی ویژه گرشاسبی با سید جلال حسینی و برانکو