تاریخ انتشار: 1397/08/25 19:46
کد خبر: 121574

سیدجلال علیه تراکتورسازی!

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه خود از بازی‌های سخت و جنگ نابرابر در لیگ برتر گفته است که در آن کدهای عجیبی وجود دارد.
سیدجلال علیه تراکتورسازی!

 او از لیگ قهرمانان آسیا حرف زده و به لیگ برتر رسیده. جلال حسینی مدعی شده برخی از بازیکنان جوان پرسپولیس -با تبدیل ریال به دلار- قراردادهایی 5 هزار دلاری دارند که با این وضعیت باید به مصاف تیم‌های پرهزینه بروند. مصاحبه جلال حسینی را اینجا بخوانید:

حسینی در صحبت‌های خود از تیمی لیگ برتری گفته که بازیکنانی با مبلغ 500 هزار دلار و یک میلیون دلار در اختیار دارد. به‌نظر شما نام این تیم چیست؟ جلال حسینی در واکنش به صحبت‌های زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی که گفته بود وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای پرسپولیس سنگ‌تمام گذاشتند، این حرف‌ها را زده و صحبت از بازیکنان گران‌قیمت لیگ کرده.

کدهایی که جلال حسینی داده، ذهن‌ها را سمت باشگاه تراکتورسازی می‌برد. این تیم چند بازیکن سرشناس جذب کرده که کاپیتان‌های اول تا سوم تیم ملی جزو آنها هستند؛ مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاجی‌صفی. وقتی تراکتورسازی برای جذب این بازیکنان اقدام کرد، رسانه‌ها از قرارداد هنگفت آنها نوشتند اما حالا جلال حسینی این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

کاپیتان پرسپولیس رابطه نزدیکی با شجاعی، دژاگه و البته حاجی‌صفی دارد. وقتی او این ادعا را مطرح کرده، حتما اطلاعات موثقی دارد یا از دوستان نزدیکش در تراکتورسازی حرفی شنیده و به مبلغ قرارداد آنها پی برده.

نتیجه‌گیری اینکه در لیگ برتر بازیکن یک میلیون دلاری هم حضور دارد و این یعنی باشگاهی وجود دارد که 15 میلیارد تومان برای جذب یک بازیکن هزینه می‌کند. حسینی این را گفته و حرف چند ماه قبل رسانه‌ها را تکرار کرده اما چون کاپیتان پرسپولیس است، صحبت‌هایش بیشتر سر و صدا می‌کند و مورد توجه قرار می‌گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kjqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدجلال: این بازی کثیف‌ترین بازی ممکن بود!