تاریخ انتشار: 1397/08/26 12:54
کد خبر: 121499

محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی؛سرخپوشان تهدید شدند!

فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات دروازه بان برزیلی تراکتورسازی را تهدید به محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی کرد.
محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی؛سرخپوشان تهدید شدند!

ژوردی آلمیدا دروازه بان برزیلی که سال گذشته در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی از واسکودوگامای برزیل به صورت قرضی راهی تراکتورسازی شد و با مدیران وقت این باشگاه قراردادی 6 ماهه امضا کرده، از سرخپوشان تبریزی به فیفا شکایت کرده است.

 

آلمیدا بعد از پایان قرارداد قرضی و 6 ماهه اش با تراکتورسازی به برزیل برگشت و بار دیگر پیراهن واسکو دوگاما را برتن کرد اما ظاهرا مطالبات او از باشگاه تبریزی توسط مدیران وقت باشگاه پرداخت نشده و این بازیکن به فیفا شکایت کرده است.

 

دروازه بان 23 ساله برزیلی از مجموع قراردادی که امضا کرده بود، 57 هزار دلار طلب داشت که این مبلغ را دریافت نکرد و به همین با شکایت به فیفا خواهان دریافت آن شد.

 

از این رو فدراسیون جهانی فوتبال با بررسی پرونده این بازیکن برزیلی نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی ارسال کرده که در این نامه به باشگاه فرصتی 45 روزه برای پرداخت مبلغ داده شده است.

 

در نامه ای که فیفا برای تراکتوری ها ارسال کرده آمده که اگر ظرف مدت 45 روز تراکتورسازی مبلغ 57 هزار دلار را به آلمیدا پرداخت نکند، جریمه های سنگینی از جمله محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی در انتظار آنها خواهد بود.

 

با توجه به اینکه تراکتورسازی دو سال پیش نیز با محرومیت از جذب بازیکن جدید در دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شد، قطعا فیفا با پرونده های خارجی های این تیم سختگیرانه تر برخورد می کند.

 

در چنین شرایطی محمدرضا زنوزی مالک و سایر مسئولان باشگاه تراکتورسازی در تلاش هستند تا هرچه سریع تر پرونده های شکایت خارجی های سابق را در فیفا مختومه کنند و مشکلی برای این باشگاه در امر دادگاه های فیفا پیش نیاید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rogm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش تراکتورسازی تبریز برای عدم جدایی آلمیدا