تاریخ انتشار: 1397/08/26 23:38
کد خبر: 121408

ستاره سپاهان همچنان در حسرت بازگشت به میادین

رسول نویدکیا هافبک تاثیرگذار تیم فوتبال سپاهان هنوز نتوانسته از مصدومیت رباط صلیبی که نزدیک به یک سال پیش برای او رخ داد، رها شود.
ستاره سپاهان همچنان در حسرت بازگشت به میادین

شاگردان امیرقلعه نویی امروز در دیداری تدارکاتی و جهت حفظ آمادگی بازیکنان تیم، به مصاف سپاهان نوین رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 1 خاتمه به سود سپاهان یافت.

امیرقلعه نویی در این مسابقه از 19 بازیکن استفاده کرد و تقریبا همه بازیکنان در دسترس این مربی فرصت بازی پیدا کردند ولی همچنان رسول نویدکیا نمی تواند برای تیمش راهی میدان شود.

نویدکیا بهمن ماه فصل گذشته در دیدار برگشت برابر فولادخوزستان با پارگی رباط صلیبی روبرو شد؛ این هافبک اگرچه در تمرینات پیش فصل سپاهان شرکت کرد و در بازی های دوستانه هم توسط امیرقلعه نویی به بازی گرفته شد و در لیست 18 نفره تیم قرار می گرفت، اما دوباره با مصدومیت روبرو شده و برای بازگشت به زمان نیاز دارد.

بی شک پارگی رباط صلیبی یکی از بدترین اتفاقاتی است که می تواند برای هر فوتبالیستی رخ دهد و این بدشانسی برای رسول نویدکیا هم رخ داده؛ موضوعی که این بازیکن را نزدیک به یک سال از بازی های لیگ برتر دور کرده و همچنان در حسرت بازگشت به میادین او نگه داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epbb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک سپاهان هفته های ابتدایی لیگ برتر را از دست داد