تاریخ انتشار: 1397/08/27 18:32
کد خبر: 121317

زور علیپور فقط به هم محلی‌هایش رسید؛ مهاجم سرخپوشان در پی ثبت رکورد

علی علیپور بعد از گلزنی برابر نساجی دیگر در لیگ برتر نتوانست گلزنی کند. همچنین او در بازی برابر پیکان در اندیشه تبدیل شدن به برترین گلزن پرسپولیس برابر خودروسازان است‌.
زور علیپور فقط به هم محلی‌هایش رسید؛ مهاجم سرخپوشان در پی ثبت رکورد

به گزارش فرتاک ورزشی، علی علیپور هفته هاست که موتور گلزنی‌اش خاموش شده است. علیپور که در فصل گذشته نشان داده بود در بین مهاجمان حاضر در لیگ برتر حرف اول را می زند ولی در این فصل حرف های زیادی برای گفتن نداشت.

ظاهرا این بازیکن کلیدی برانکو طلسم شده است و در ۸۵۰ دقیقه اخیر نتوانسته گلی را در جریان بازی به ثمر برساند. او در طول ۸۵۰ دقیقه تنها یک بار موفق به گلزنی شده است که از نقطه پنالتی موفق شد گلزنی کند این گل در بازی رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل بوده است.

آخرین باری که علی علیپور در لیگ برتر توانسته گلزنی کند برابر نساجی قائمشهر بوده است. او در شهر خودش توانست دروازه تیمی را باز کند که از آنجا فوتبال را آموخته است. این مهاجم قائمشهری شرایط خوبی را تا اینجای فصل نداشته و توانسته تنها سه گل در لیگ برتر به ثمر برساند که یک گل از این سه گل از نقطه پنالتی به ثبت رسیده است.

علی علیپور راه گلزنی به پیکان را خوب می داند. او در آخرین دیدار پرسپولیس با پیکان توانست در زمین بازی حرف اول را بزند. او در این دیدار دبل کرد تا به دومین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس برابر پیکان شود. او اگر بتواند یک گل در دیدار فردای پرسپولیس برابر پیکان به ثمر برساند برابر این تیم چهار گله می شود و می تواند خود را در کنار محسن خلیلی و کریم انصاریفرد قرار دهد تا به برترین گلزن پرسپولیس برابر پیکان تبدیل شود.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqyl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره پرسپولیس در اندیشه بازگشت به کورس آقای گل ها