تاریخ انتشار: 1397/08/28 14:55
کد خبر: 121194

واکنش عضو هیئت مدیره استقلال خوزستان به کسر ۶ امتیاز از سوی فیفا

عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان، گفت: با توجه به نامه نگاری‌های قبلی و توافقاتی که شده بود به بازگشت 6 امتیاز امیدوار هستیم.
واکنش عضو هیئت مدیره استقلال خوزستان به کسر ۶ امتیاز از سوی فیفا

محمد رحیمی در مورد کسر ۶ امتیاز از این باشگاه، گفت: ما این خبر را شنیدیم، فکر می‌کنم این تصمیم با توجه به نامه فیفا که تا ۲۶ آذر وقت داده شده بود، ارسال شده است اما ما یک روز قبل توافقات لازم را کردیم و حتی پول هم تهیه شد، به همین خاطر از مدیر برنامه‌های این بازیکن برزیلی خواستیم که به ما در مورد نحوه پرداخت پول درخواست بدهد. من در جریان این موضوع که چرا این اتفاق افتاده نیستم. فکر می‌کنم این کار از سوی سازمان لیگ با توجه به این انجام شده که مهلت ما تا بیست و ششم بوده است.

وی افزود: ما رایزنی‌های لازم را می‌کنیم و به بازگشت این امتیازات خوش‌بین هستیم، ما قبل از سررسید این موعد نامه‌نگاری‌های لازم را کردیم و توافقات انجام شده است.

عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان در رابطه با اینکه فضایی به وجود آمده که گفته می‌شود مدیران استقلال خوزستان دوست دارند این تیم سقوط کند و عدم رسیدگی به شکایت برزیلی هم این ذهنیت را تقویت می‌کند، گفت: نباید به این صحبت‌ها توجه کرد، چه کسی دوست دارد تیمش سقوط کند؟ اینها شایعاتی است که وجود دارد، شما ارزش یک باشگاه لیگ برتری را با باشگاه دسته اولی یکی می‌کنید؟متأسفانه مشکلی که دو سه سال قبل با ۱۵-۱۰ هزار دلار حل می‌شد به دلیل سوء مدیریت به مشکلی ۱۹۰ هزار دلاری تبدیل شد که این برای باشگاهی شهرستانی مثل ما که پول کافی را ندارد، بسیار سخت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvypy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک فیفا به استقلال خوزستان؛ کسر 6 امتیاز و محرومیت از یک پنجره نقل و انتقالاتی