تاریخ انتشار: 1397/08/28 20:37
کد خبر: 121151

برانکو: بازیکنانم شخصیت، انرژی و توان‌شان را نشان دادند

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل پیکان ابراز رضایت کرد.
برانکو: بازیکنانم شخصیت، انرژی و توان‌شان را نشان دادند

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: نیازی نیست که بگویم چقدر راضی و خوشحالم. واقعاً از بازی بازیکنانم لذت بردم. خودتان می‌دانید پس از یک مدت استراحت، چقدر اولین بازی سخت است. چقدر سخت است اولین بازی بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا. نمی‌خواهم به تمام وقایعی که قبل از بازی برای ما رخ داد، اشاره کنم. با این حال واکنش بازیکنانم در این بازی به خصوص در نیمه دوم عالی بود.

با انگیزه بسیار فراوان لیگ را ادامه خواهیم داد
وی افزود: واقعاً از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها واقعاً این بازی را با شخصیت، انگیزه و قلب‌شان بردند. همه تعریف و تمجیدها را نثار آنها می‌کنم. ما در این بازی با لیاقت و استحقاق کامل برنده شدیم و با انگیزه بسیار فراوان لیگ را ادامه خواهیم داد. همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم، انتظارم این است بازیکنانم بعد از فینال آسیا انگیزه بیشتری داشته باشند و تمام زحماتی که تا به اینجا کشیدند را ادامه بدهند. تشکر ویژه‌ای هم از هواداران‌مان دارم که دیدند ما عذاب می‌کشیم و شرایط‌مان سخت است، از نتیجه عقب ماندیم، اما ماندند و ما را تشویق کردند و علاقه به برد داشتند. این زیباترین بخش داستان ماست که بتوانیم خوشحالی و رضایت هواداران‌مان را به دست بیاوریم.

تبریک من به بازیکنانم به خاطر تعصب، اراده و شوق به برد است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تبریک به بازیکنانش خاطرنشان کرد: این تبریک من به خاطر تعصب، اراده و شوق به برد است. این هم یک دلیل و مدرک دیگر که ما نیمکت بسیار قوی و گسترده‌ای داریم و انتظارمان این است در ادامه این بازی‌ها همچنان در صدر جدول قرار بگیریم.

گفته بودم قوی‌تر از تمام مشکلات خواهیم بود
برانکو در واکنش به این مسئله که با زحمت توانست 18 بازیکن را برای بازی با پیکان وارد لیست کند، با یک جلسه تمرین رسمی آماده بازی شدند و از طرفی فدراسیون فوتبال زمانی که تیم در اردو بود احکام انضباطی با ساپیا را صادر و اعلام کرد و آیا صدور حکم در این شرایط حرفه‌ای بود یا نه، گفت: نمی‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم. روز گذشته هم در نشست خبری‌ام گفتم که بعد از 20 روز این وضعیت ماست و آن هم در آستانه بازی‌مان باید این اتفاقات رخ بدهد، اما گفتم که ما قوی‌تر از همه این موارد خواهیم بود و امروز هم این را نشان دادیم. مقابل تیم بسیار خوبی مثل پیکان برنده شدیم.

بازیکنانم شخصیت، انرژی و توان‌شان را نشان دادند
وی در خصوص اینکه کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیس با نبود بازیکن و غایبان و مصدومان زیاد برنده شود، اما در چهار دقیقه ورق بازی برگشت و این نشان می‌دهد که او شناخت خوبی از پیکان در نیمه دوم داشت، اظهار داشت: بله، در واقع به همین خاطر لذت بردم و از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم بازی رضایت دارم. آنها شخصیت، انرژی و توان‌شان را نشان دادند و به حریف فشار آوردیم. علیرغم اینکه پنج روز تمرین نکردیم و وقت کافی برای این بازی نداشتیم، نمایش‌مان بود. هم منشا، هم رادوشوویچ و هم ما دیروز به تمرینات آمدیم و اولین تمرین را انجام دادیم. طبیعی است با چنین وضعیتی در نیمه اول شاید عدم اعتمادبه‌نفس در تیم حاکم بود. به همین دلیل تمام افتخارات و تبریک‌ها را نثار بازیکنان می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48roaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط حمله پرسپولیس حال و روز خوبی ندارد