تاریخ انتشار: 1397/08/29 15:05
کد خبر: 121044

کی‌روش استنلی: دوست دارم بیشتر گل بزنم تا به قهرمان شدن سپاهان کمک کنم

کی‌روش استنلی، مهاجم تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد که قهرمانی در لیگ برتر را بیشتر از آقای گلی دوست دارد.
کی‌روش استنلی: دوست دارم بیشتر گل بزنم تا به قهرمان شدن سپاهان کمک کنم

کی‌روش استنلی درباره وضعیت فعلی سپاهان و قرار گرفتن این تیم در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و در آخرین بازی هم با یک نتیجه خوب سایپا را شکست دادیم. الان هم تمرینات را دنبال کرده و خودمان را آماده بازی با ماشین‌سازی می‌کنیم. هدف ما این است که در این بازی خارج از خانه هم سه امتیاز را بگیریم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی در خصوص شانس سپاهان برای قهرمان شدن در لیگ برتر تأکید کرد: ما هم مثل بقیه مدعیان برای قهرمان شدن تلاش می‌کنیم، ولی هیچ‌کس نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند. الان تیم‌های باکیفیتی در لیگ هستند و رقابت هم سخت است، ولی ما هم تلاش می‌کنیم تا به هدفی که داریم برسیم. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید تا پایان بازی‌ها کمترین اشتباه را داشته باشیم. بدون شک یک اشتباه می‌تواند برای تیم ما گران تمام شود. امیدوارم در هر بازی با بیشترین تمرکز و کمترین اشتباه، کارمان را به خوبی جلو ببریم.

مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان به دشواری کار تیمش در مصاف با ماشین‌سازی تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: آنها تیمی قابل احترام هستند و طبیعتاً دنبال گفتن امتیاز خواهند بود. ما مقابل ماشین‌سازی کار ساده‌ای نداریم، ولی همان‌طور که گفتم برای ببرد بازی خواهیم کرد.

کی‌روش استنلی که با 9 گل‌زده بهترین گلزن فصل جاری لیگ برتر است، در مورد شانس خودش برای کسب عنوان آقای گلی گفت: برای من موفقیت تیم مهمتر است و قهرمان شدن را بیشتر از آقای گلی دوست دارم. همه بازیکنان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و هدف اول ما قهرمان شدن است، به همین دلیل اول به تیم فکر می‌کنیم. من هم دوست دارم بیشتر گل بزنم، چون وقتی گل می‌زنم بیشتر به تیمم کمک می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxyk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار تدارکاتی/ پدیده و پارس جنوبی به تساوی رسیدند