تاریخ انتشار: 1397/08/29 18:35
کد خبر: 121012

شفر به مربی و دستیار جدید نیاز ندارد!

برای موفقیت در یک فصل فوتبالی، آماده سازی تیم پیش از شروع فصل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد اما متاسفانه استقلال این مهم را از دست داد.
 شفر به مربی و دستیار جدید نیاز ندارد!

به نقل از ایرنا امیدروانخواه عضو کمیته فنی استقلال عقیده دارد استقلال قطعا به روزهای خوب بازخواهد گشت .

او گفت وگوی خود را از اینجا آغاز می کند : واقعیت امر این است در یک باشگاه فوتبالی عوامل زیادی از جمله اعضای هیات مدیره، مدیران، کادر اجرایی، کادر فنی و پزشکی، بازیکنان در مسیر موفقیت می توانند حضوری مثبت داشته باشند اما تاثیرگذارترین فرد سرمربی هر تیم محسوب می شود و مسئولیت های فنی برعهده اوست.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند از شرایط فعلی خارج شود یا نه، گفت: به طور حتم این اتفاق رخ می دهد و استقلال آن قدر تیم بزرگ، پر افتخار و با شخصیتی است که به روزهای خوب باز گشته و در مسیر موفقیت گام بر می دارد.

روان خواه مهم ترین مساله برای باشگاه استقلال را زمان عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم بازگشت استقلال به روزهای خوب در سریع ترین فاصله رخ دهد و آبی های پایتخت به همان تیمی تبدیل شوند که همه انتظار آن را دارند.شاید با عوض شدن تفکرات او یا تغییر در چیدمان بازیکنان و عوض شدن شرایط تاکتیکی تمرینات استقلال روزهای خوب برگردد.

وی گفت: ناراحتی و دلخوری هواداران استقلال از نتایج این تیم طبیعی است زیرا آنها دوست دارند تیم محبوبشان در اوج باشد. حذف از جام حذفی و نتایج نه چندان خوب در لیگ برتر برای هواداران قابل تحمل نیست اما این عزیزان باید صبوری پیشه کرده و از استقلال حمایت کنند تا استقلال بتواند این برهه زمانی را پشت سر بگذارد.

** شفر به مربی و دستیار نیاز ندارد

روان خواه درباره اضافه شدن مربی یا دستیار به جمع کادر فنی استقلال نیز گفت: این موضوع کاملا به نظر مستقیم وینفرد شفر بستگی دارد و او باید تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ کند و کمیته فنی نمی تواند این موضوع را به سرمربی تحمیل کند چرا که از نظر اخلاقی و اصول حرفه ای درست نیست.

این بازیکن پیشکسوت استقلال ادامه داد: ما نظریات خود را درباره اضافه شدن دستیار یا مربی در کمیته فنی بیان کردیم و شفر اعلام کرد در مقطع فعلی احتیاجی به دستیار یا مربی ندارد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پایان گفت: تاکنون درباره جذب لیست ورودی و خروجی بازیکنان در نیم فصل مسابقات بحثی نشده است اما به طور حتم کمیته فنی بر این موضوع نظارت ویژه و دقیقی خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8mwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال شانس بهتری برای گلزنی داشت / شفر، فرشته نجات استقلال!